Liefde van men leven

Hallo Allemaal!
Ik ben hier nieuw en heb dit forum ook nog maar pas gevonden,simpelweg omdat ik sinds vorige week nog maar terugben van Turkijë wat een superreis was!!!Naar izmeler,tegen Marmaris,hotel La Perla
Nu ik heb daar een meisje leren kennen,voor de verandering precies op dit forum want meestal zijn het meisjes die daar een Turkse jongen leren kennen voor zover ik hier lees.
Nu dat meisje is gwn een pracht van een meisje,qua karakter,qua uiterlijk,simpelweg alles.
Ik heb er nooit iets met gehad,want volgens de godsdienst daar mag dat maar eens je getrouwd bent,nu dat is allemaal geen probleem voor mij,als je iemand echt graag ziet is mag dat geen rol spelen.
Het is gwn zooo lastig,we sturen elke dag wel smsjes naar elkaar ‘wat trouwens heel duur is iets van een 45cent per minuut denk ik’ we zien elkaar via msn en webcam,zij gaat daar naar een internetcafé,nu ik heb er enorm veel voor over om deze relatie te laten slagen,maar wat denken jullie?is zo een relatie echt mogelijk?Ik krijg veel goede reacties van familie,vrienden,collega’s,e.d. maar evenwel slechte reacties,daarom zou ik graag jullie mening daar eens over hebben.
Ik ging normaal in oktober terug gaan naar haar maar denk dat het beetje te duur gaat zijn,als je alleen woont,veel vaste kosten hebt,niet altijd even makkelijk.
Maar ze geeft me beloofd dat ze in de winter bij mij gaat komen,wat moet je daar trouwens allemaal voor doen om je Turkse vriendin ‘vriend’ naar België te krijgen?
Alvast bedankt
Tom

wat leuk dat het nu eens een jongen is die verliefd wordt op een turksmeisje…
die hebben we hier niet veel idd…
hoe je je vriendin in belgie moet krijgen weet ik niet,
wil je alleen maar veel geluk wensen, gewoon lkkr er voor gaan…

groetjes

filiz

Bedankt voor de gelukswensen :slight_smile:
Ik ben van plan om er alles aan te doen zodat onze relatie mogelijk word,nu moet ze wel nog in het hotel werken tot eind oktober,en dan hopelijk komt ze richting België voor een paar weken of mss ‘hopelijk’ wel een maand of langer.
Het is wel heel lastig ook al hoor ik ze elke dag via sms,het gemis is echt pfff… nie normaal.
Kmoet zeggen in België heb ik ondertussen ook al een paar vriendinnen gehad maar nooit heb ik zo een intens ‘echt’ gevoel gehad dan nu voor Huriye,ik weet gwn als ze iets tegen me zegt dat da ook 100% gemeend is.
En sorry dak da zeg maar hier bij ons vind je da nie echt makkelijk meer.Kzeg derom nie allemaal é,maar toch veel…
Laat ons hopen dat het lukt :slight_smile:
Groeten Tom

Ha Tom,

Spannend hoor, maar oktober is best nog wel een lange tijd of niet?
Destijds heb ik mijn ex uitgenodigd en stond ik garant voor hem, het duurt meestal 3 maanden voordat het rond is bij de ambassade (ankara), mijn ervaring ieder geval. Maar goed ik kom uit Nederland, ik heb het gevoel dat het in Belgie iets sneller gaat? Ga er voor en meteen een toeristenvisum aanvragen! En als het te lang gaat duren (het is echt vermoeiend die ambassade en ind) overweeg om een aanslag op je creditcard te gaan plegen en terug te gaan!

Veel succes en houd ons op de hoogte!

hey tomme,
is haar familie op de hoogte van jullie relatie?
en wat vinden ze ervan dat hun dochter omgaat met een ‘‘buitenlander’’?
en weet je vanwaar ze afkomstig is?

Groetjes

lijkt mij idd ook raar, de schoonouders, veel vinden het al niet goed wanneer hun zoon met een belgische of hollandse aankomt, laat staan wanneer het hun dochter is

Wat haar ouders ervan vinden weet ik eerlijk gezegd niet.
Haar zus heb ik daar ook ontmoet en kwam ik ook supergoed met overeen.
Haar broer weet er ook al van en die ziet er ook geen problemen in.
Die werkt in een vliegtuigmaatschappij en gaat zelf proberen helpen om ze in de winter naar België te krijgen :slight_smile:
Dusja denk dak daar allemaal nie veel schrik van moet hebben.Ben zelf ook nogal sociaal enzo dus…
Vanwaar ze juist is wetek ook niet,ze geeft het me wel eens verteld ma dan zattek teveel in haar ogen te kijken denkek :slight_smile:
Alleszinds van het westen van Turkijë
Veel vrijere opvoeding en andere mentaliteit dan de oosterlingen.
Groeten Tom

ohh komt wel allemaal goed dus zo te lezen :wink:
ik zal duimen voor je deze winter…!!

Kheb haar juist gesproken via de webcam en ze had supergoed nieuws
In November komt ze voor 2 weken naar België!!
Haar broer geeft alles al geregeld,en ze zei over haar ouders als die mensen zien dat ze gelukkig is dat da het belangrijkste is voor hen,Belg of Turk,maakt allemaal nie uit.
Het is het geluk dat telt.
Super wa!!! ben wa content
Grtz Tom

super voor je tom :smiley:

wat leuk:biggrin:

Echt wel super voor je… en het is idd wel grappig om te lezen dat een jongen verliefd is geworden op een turks meisje… en idd je leest hier meer dat meiden verliefd worden op jongens haha…
Maar ik ben blij voor je dat ze 2 weken kan komen…

Ik heb zelf ok een jongen leren kennen in Marmaris… Enne mja… we zijn ook aan het kijke of hij hier kan komen… Dussuh ik hoop dat dat gaat lukken maar ik zie ut wels :slight_smile: En anders ga ik tog gewoon ff daarheen :stuck_out_tongue: hehe…

Groetjes…

wow super man!! geniet er dan maar lekker van!!! wat fijn dat het bij jullie allemaal zo snel geregeld is!! bij mij gaat niet lukken ben ik bang!!
maak er een super tijd van!!!
groetjes

Geweldig!!!

Wens jullie al het geluk van de wereld toe.

Xxx