Leuke reislustige mensen gezocht :)

Hoi hoi,

Ik zou graag volgend jaar (voorjaar) een reis willen maken naar een mooie bestemming. Zelf zat ik of aan Amerika te denken of Indonesie. :chin: (icm maleisie)

Ik heb nog geen concrete plannen maar zou er graag willen uitkomen met een reispartner!

Heb je interesse laat het ff weten dan kunnen we misschien is kennis maken en wat leuks plannen. Ik heb dr in iedergeval zin in!

:dag: Groetjes Stephen.

Ha Stephen,

Leuk iemand te ontmoeten die ook nog met ‘vage plannen’ in z’n hoofd zit :stuck_out_tongue: Ik ben ook nog zoekende wat ik nou precies wil maar ben van plan om volgend jaar voorjaar/zomer weg te gaan. Mooie reis te maken en misschien wel ergens ook voor langere tijd bv mee te werken aan een project. Zat zelf met canada in m’n hoofd nu, maar de bestemmingen wisselen nog. Moet nog even goed orienteren. Gaat me vooral om de manier van reizen; ben iemand die graag alles van een land op zich in laat werken en daar zoveel mogelijk in op gaat. Zoek altijd wel de cultuur/de mensen op maar vind dan de combinatie met de natuur de reis compleet maken. Ben benieuwd naar jou ideeen/manier van reizen enz!

Groetjes,
Marloes

Hallo stephen en marloes!
Net als jullie zit ik ook met vage plannen in mijn hoofd… ik wil zowieso vanaf januari mijn job opgeven en voor een tijdje reizen-rondtrekken-vrijwilligerswerk doen-spaans leren…alleen kan ik moeilijk kiezen en zoek ik ook nog iemand die dit ook wil doen, alleen reizen lijkt me zo moeilijk…
Ik ben vooral geïnteresseerd in India of Indonesië…maar eigenlijk kan elk continent me wel boeien.
Groetjes

Hoi Ilse,

Ik zit er ook aan te denken om mijn baan per januari op te zeggen en op rondreis te gaan. Ik wil sowieso starten in Thailand. En misschien dan door naar Laos, Cambodja & Vietnam.

Groeten Liset

Wahaa zo spannend gewoon het werk op te zeggen…heb ik ook! En wordt nu ook steeds duidelijker dat ik dat ook echt ga doen. Leuk dat jullie ook allemaal aan het orienteren zijn…Ook ideeen om ergens een tijdje te werken/vrijwilligerswerk te doen? Nog tips?

Wanneer wil jij weg Marloes? En welke landen?
Ik wil echt voor het rondreizen en niet voor werken/vrijwilligerswerk.

tja…zoals ik al zei; ben nog beetje zoekende/in orientatiefase. Ik wil zoiezo ook een mooie rondreis maken. Maar zoals t er nu naar uitziet wil ik echt mijn werk opzeggen en er lange tijd vooruit trekken. Ik kan me voorstellen dat ik dan ook een tijdje op een vaste plek blijf en daar wat ga doen.
Ben paar maanden geleden in Thailand geweest; super ervaring! Zou wel weer die kant op willen!