Hoe is het gesteld met het roken op het vliegveld(Attaturk)Sommige zeggen dat er geen rookkamers zijn!
Ikzelf verblijf 11/2uur in het Attaturk airport,kan ik ook betalen met euro’s als ik een koffietje drink aan één of andere bar,en krijg ik wisselgeld terug in euro’s?
Volgens mij zijn er geen rokerskamers…
Ester: hou er wel nog even rekening mee dat als je naar de stad toe wil dat je een visum dient te kopen á 15 euro per persoon!
Haha! Georges! Waarom denk je dat wij zoveel moeite doen om van het vliegveld af te komenlol2
Maar klopt wat je zegt, ze hadden trouwens wel een ruimte maar deze is na 4 dagen weer gesloten. Maar ik blijf het in de gaten houden en zodra ik meer weet dan sein ik je ff. Zelfde geld uiteraard voor jou;) En jij bent er net een paar dagen eerder als mij dus je kan me mooi op de hoogte houden:vak02:
Yep! Weet ik! Maar die €15,- zouden zoiezo wel betaald worden, zie bovenstaandelol2
Ik zag het ja… haha… Duur sigaretje dan ![]()
lol2
En vergeet t tripje naar de stad niet he;)
Vind het echt discriminerend dat men niet kan roken in de luchthaven van Attaturk.
Wat is de reden daarvoor,men valt toch niemand lastig als men een sigaretje rookt in één van de rookkamers.
Waaahaha, Georges! Maar eigenlijk vind t vooral “gek”. Dacht dat er in Turkije heel veel gerookt werd!?
In Turkije wordt er heel veel gerookt, maar ook daar geldt sinds een tijd het algehele rookverbod in werkruimtes… Waar gewerkt wordt (binnen) mag niet meer gerookt worden. Net als op schiphol dus…
HEERLIJK!!!(al was ik toen ik nog rookte veel in die kamers te vinden, en mopperde mn man altijd als ik er weer uit kwam: STINKEN!!!)
Ja het zijn ook niet favoriete plekken! Heb echt een hekel aan rookhokken! Die stank! Sta nog liever ergens op een binnenplaatsje in de stromende regenlol2
Ja maar Schiphol heeft wel (stinkende;)) rookhokken. En moet zeggen, nog best gezellig ook, haha!
Waar dan? Ik heb ze nog nooit gezien? Nou rook ik ook niet, dus dat zou het ook kunnen zijn ![]()
Eclipse, thanks… Maar ze reizen niet met kids haha ![]()
Ergens achter in een kroeg. Vlakbij de Mac Donalds (Tax free gedeelte) Er er schijnen er meer te zijn.