Leuke overnachting in de buurt van Kruger

Hoi allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. In April/Mei ben ik een paar weken in Zuid Afrika met mijn vriend. Onze reis sluiten we af met het Krugerpark. Uiteindelijk vliegen we terug vanaf Johannesburg. Nu willen we graag na onze laatste dag in het Krugerpark nog een nachtje ergens in de buurt slapen, voor we de volgende dag naar Johannesburg rijden. Toevallig ben ik die dag ook jarig dus zou het leuk zijn als we bij een leuk plaatsje kunnen overnachten waar we ook nog lekker uiteten kunnen. We slapen in het lower sabie camp in het kruger.

Hebben jullie een idee waar we ( een beetje op de route ) een leuke laatste avond kunnen hebben?

Bedankt!

Sleepers railway station restaurant in Hoedspruit als jullie daar langs komen, leuke plek en goed eten

Wij sluiten na Kruger altijd af bij La Roca Guest House in Nelspruit. Vanuit het zuiden van Kruger ideaal gelegen, dichtbij de snelweg zodat je de volgende dag op je gemak naar het vliegveld kunt rijden. Luxe kamers en heerlijk ontbijt. Wij hebben die laatste avond juist geen zin om de deur uit te moeten om te eten dus wij laten altijd wat lekkers bezorgen bij het Guest House. Maar in Nelspruit zijn ingetwijfeld ook prima restaurants te vinden mocht je toch de deur uit willen.

Succes!

Groetjes, Michel

Bedankt beiden! Het La roca Guest house ziet er perfect uit, dus heb meteen een kamer geboekt. :slight_smile: Super bedankt! Eten laten bezorgen klinkt als een goed alternatief trouwens. Al heb ik geen idee hoe ik dat daar zou moeten doen haha.

Graag gedaan!

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en willen je daar graag bij helpen. Er zijn folders aanwezig van beschikbare afhaalgelegenheden dus het is een kwestie van uitzoeken en dan bellen of laten bellen. En zorgen dat je genoeg cash hebt. :wink:

Gr. Michel

Penzula lodge is ook leuk, dat zijn boomhutten.

Pezulu Tree Lodge is prachtig. Ligt wel in Guernsey en heeft een behoorlijk lastige weg om er te komen. Maar prachtlodge (tussen Kruger Park - Orpen Gate en Hoedspruit).

In stadje Hoedspruit huren wij vaak huizen van Raptor’s Lodge en eten dan 's avonds erg graag bij The Hat & Creek. Goed restaurant.

Kom je in stadje Hazyview uit, dan zou ik overnachten bij Perry’s Bridge Boutique hotel en eten bij Kuka restaurant.

Zo maar wat mogelijkheden. Veel plezier alvast.

Met zonnige groet vanuit de bush,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience