Wie heeft de gouden tip voor goede, betaalbare accommodatie in / rond Nelspruit of Witrivier. Ik zit zeker niet te wachten op een plek IN deze steden, eerder erbuiten. Wel graag veilige bed & breakfast, guesthouse of lodge. Volgende ochtend moet ik al vroeg mensen afzetten op de luchthaven bij Nelspruit dus mag daar best in de buurt zijn
(op de datum dat ik zoek zitten Malelane en Berg en Dal in Kruger Park al vol - jammer)
Verbleef onlangs in Bundu lodge, tussen White River en Nelspruit. Was daar ivm geboorte Felix, en verbleef er ook al toen Dennis geboren werd. Niet duur, schoon, goed gelegen. Prima voor 1 of 2 nachtjes.
Wij gaan zelf altijd naar La Roca Guesthouse in Nelspruit, en boeken daar ook altijd voor onze klanten. Erg mooi guesthouse en heerlijk ontbijt! Website is http://www.laroca.co.za/
Dank voor je reactie. Ik ken Marloth Park inderdaad maar heb inmiddels al iets geboekt, net ff wat dichterbij KMIA waar ik de volgende ochtend al vroeg moet zijn. Ik zal jouw locatie zeker in gedachten houden alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik meestal niet alleen een overnachting / huis zoek maar ook de maaltijden. Anders moet ik - als gids en chauffeur - daar weer voor op pad en meestal zijn de dagen al lang genoeg :zon02: