Overnachten Kruger vol, waar nu?

Eind deze maand ga ik samen met mijn vriendin 3,5 week rondreizen door ZA.
Nu gaan we een aantal dagen naar Kruger, maar hebben nog niets geboekt. Nu zijn wij er net achter gekomen dat er voor de dagen dat wij naar het Kruger gaan geen plaatsen meer beschikbaar zijn in de restcamps binnen het Kruger.
Nu zijn er een aantal privelodges aan de rand van het Kruger of bij de ingangen. heeft iemand hier ervaringen mee? Zo ja, welke lodges zijn aan te bevelen en eventueel webistes.

Dank alvast
grt,
Sander

Probeer in Balule het eens bij Corne http://www.amukela.com/index.htm
of ga naar http://www.bakkersbandb.com deze 2 lodges liggen vlakbij het Kruger.

Veel sus6 ermee

groet uit een warm Kyalami

Hoi Sander,

Ik sluit me aan bij Annemieke, Amukela is een mooie lodge, midden in de bush en prima betaalbaar. Van daar uit is Kruger heel goed te doen. In de omgeving van Hoedspruit zijn overigens nog veel andere bezienswaardigheden. Een klein overzicht en foto’s kun je vinden op www.kameleonadventures.nl/excursions.php

Ik wens jullie een fijne vakantie!

Groet,

Linda
www.kameleonadventures.nl

Hallo,

Wij gaan in oktober en boeken de lodges/overnachtingsmogeljkheden bij roomsforafrica.com
Veel mogelijkheden en ook lagere prijzen.
Veel plezier in Kruger!
Frederiekje

Inderdaad kan je ook doen, of bij www.sleeping-out.co.za.

Als je een mooie accomodatie hebt gevonden, kan je ze ook rechtstreeks benaderen. , het is maar een tip.

groeten uit een warm Kyalami:zon02:

En natuurlijk www.safarinow.com

Groetjes uit zonnig Balule,

Corné.

Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Wij hebben overnacht in het Hippo Hollow in Hazyview. Er leuk en vriendelijke mensen. Nabij de gate van het krugerpark (wel met auto)

Gr,
Sabine

Ben in februari en maart in Zuid-Afrika geweest waarvan 5 weken als vrijwilliger bij Siyafunda in het Makalali Game Reserve www.siyafundavolunteers.co.za waar je vanaf een week vrijwilligerswerk kunt doen waarbij je ongeveer tien keer zoveel ziet, leert en doet als in Kruger. Ze hebben tevens een lodge: www.makalali.co.za Als je daar toch liever naar Kruger gaat is Bushpackers in Hazyview een leuke optie met fantastische eigenaar!

heel veel plezier,
groetjes Ella