Leuke kans voor ondernemen in Hongarije

Beste reizigers (en binnenkort misschien wel emigrant :dag:)

Mijn man en ik wonen enige tijd in Hongarije omdat we onze droom wilden verwezenlijken. Dit is in vervulling gegaan, we hebben ons eigen huisje, een juice bar en twee fantastische heksjes :wink:

Nu heeft mijn man een nog beter aanbod gekregen om een groter wens te verwezenlijken in New York, wij vertrekken dus op korte termijn. Wij vinden het vreselijk om de deuren van onze zaak te sluiten, maar een kleine droom maakt plaats voor een grotere droom.

Wie heeft er ooit van gedroomd om in het buitenland te ondernemen? Wij hebben een Juice bar die je zo mag overnemen. Het zou jammer zijn dat alles wat wij hebben ongebouwd, zo zou verdwijnen. Voor ons een mooi gedachte dat het wordt voortgezet en voor de nieuwe ondernemer een mooie kans om zo makkelijk te ondernemen in een ander land.

Laat ons spoedig weten wie dit leuk lijkt en misschien veranderd jouw leven wel in treinvaart door te emigreren naar een bijzonder land. Who knows…

Allerliefste wensen,
Carima

Hoi Carima,
Dat klinkt aanlokkelijk maar brengt natuurlijk vragen met zich mee.
Heb je foto’s ?
Hoe staat het met vergunningen, kosten en omzet, lopende financiele verplichtingen?
Zomer / winter klanten ?
Zouden jullie tijdelijk verhuur met aansluitend een koopoptie (ook) overwegen?
Hoor graag van je/ jullie
Groet,
Marcel
rutten_marcel@hotmail.com

Hallo,
Klinkt inderdaad heel erg interessant.
Waar zijn jullie die zaak begonnen?
Meer informatie mag ook … stuur maar door naar hongarijevakantie@gmail.com

van het gezellige Hongarije naar de grootstad Newyork…
Wat een overgang.
Alvast veel success gewenst

Beste Carima,
zijn jullie ondertussen al verhuisd?
En hebben jullie al een overnemer gevonden?
Mijn man is half Hongaars en wij hebben beiden ons hart verloren aan dat mooie land.
We dromen al jaren van een zaakje in het land van onze dromen!
indien dit nog open staat, gelieve mij dan in te lichten aub,
Vislàt!
Veroniek en Peter