Wie heeft intressen om met ons in een woongemeenschap te leven.

Hallo . Wij zijn een echtpaar rond de 60 jaar en wonen in Hongarije . Wij hebben besloten om te proberen een echtpaar te zoeken die de zelfde of vele zelfde intressen hebben als wij hebben , en dan samen een woongemeenschap met ons te delen . Mocht er iemand intressen hebben reageer dan spontaan op deze advertentie , of dit berichtje . Natuurlijk om bij ons in te wonen in Hongarije , mensen met rare achter gedachte hoeven niet te reageren het gaat hier alleen om de kans een leuk en gezellig leven te hebben en niet te moeten worden afgescheept naar een oudevandagenhuis , met 2 echtparen kun je elkaar in tijd van nood altijd helpen . Dat is eigenlijk de bedoeling van een W.G. Wij zijn spontaan en staan nog midden in het leven en hopen dit ook nog lang te kunnen . Ook voor inlichtingen over het land hier kunt U ons rustig om informatie vragen wij wonene hier nu al 2,5 jaar en willen beslist niet terug naar NL.
veel :zon02: en bijna geen regen korte winters zo is hier het klimaat , veel natuur gastvrije mensen veel termaal baden , hier kun je met een kleine rente nog gewoon leven en veel lol hebben en genieten van de rust .

Hallo lieve mensen,

Eigenlijk wilde ik (Marianne 58 jaar) naar Frankrijk emigreren.
Maar zoals mijn gebruikersnaam ENFOH zegt: E.migreren N.aar F.rankrijk O.f H.ongarije. (ENFOH) is afgeleid van dit laatste zinnetje dus.

Ik wil eigenlijk van alles weten hoe en wat jullie oproepje inhoudt of zal gaan inhouden voor mij.
Ik heb wél een eigen ruimte nodig voor mezelf om me terug te kunnen trekken, dit heb ik na 4 vakanties bij andere (lieve) mensen tóch wel ontdekt.
M’n eigen huur-huis(je) is gewoon zéér belangrijk voor mij dus.

Ik ben nog niet gepensioneerd en zal de kost nog moeten gaan verdienen.
Dit is nogal wat in andere landen tijdens de crisis.
Omdat dit juist niet lukken wil, ben ik ook nog steeds niet ge-emigreerd.
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij op mijn gewone mailadres te willen antwoorden?
Dan geef ik jullie deze nu;
[EMAIL=“marianne.ruijter@quicknet.nl”]marianne.ruijter@quicknet.nl
Ik hoop dat deze site u mijn mailadres laat zien en deze er niet afhaalt.

Vriendelijk dank alvast en graag tot mails,
Marianne (alias ENFOH).