Ee W.G. in Hongarije wie heeft intressen ?

Hallo wij zijn een echtpaar van mijn vrouw 60 j en ik 59 j wij wonen in Hongarije en zoeken een echtpaar dat ook die intressen heeft . Wij zijn eigenlijk op zoek naar mensen die bij ons in huis willen wonen zoals een woon gemeenschap . Heeft er iemand itressen dan kunnen ze ons mailen

heb jullie een privé berichtje gestuurd.

:dag: wij hebben een tanya, maar wonen nog in holland
evt zin in contact?
mvrgr anna

Hallo Anna , natuurlijk willen wij contact , wij wonnen al 3 jaar hier in Hongarije en gaan nooit meer terug naar NL. wand het is hier veel te mooi en te gezellig om terug te denken aan het hektiche NL. ondanks dat wij in Limburg woonden waar toch alles een beetje rustiger was als in de rest van het land . Groetjes van mijn vrouw Marianne en van mij Emiel.

Hallo Marianne en Emiel,

In welk deel of bij welke plaats hebben jullie je huis ?
Hebben jullie het zelf opgeknapt en zo ja, wil je de foto’s daarvan met ons delen? (zou heel leuk zijn:zon02:)

Vriendelijke groeten,
Jawi

Hallo Beste lezer wij wonen in Nagyberki dat ligt tussen Dombovad en Kaposvar
Nee wij hebben het huis niet zelf opgeknapt . Ons email adres is(e-mie-l@live.nl)
groetjes van ons uit Hongarije Marianne en Emiel.

Hallo Jorina ik heb gereageerd op jou emailtje maar ik geloof niet dat het is gelukt ons email adres is
e-mie-l@live.nl en onze skype naam is emiel.metzelaars2

Hallo allemaal die gereageerd hebben op onze advertentie , leuke reacties en die paar die alleen met hun pie… kunnen denken kunnen beter dekop houden maar ja niet iedereen heeft een IQ dat lees je dus wel in de achterlijke antwoorden .
Wij wonen in een heel gezellig dorpje waar iedereen elkaar kent , en waar wij ook van bijna alle mensen normaal worden behandeld en geaxepteerd . Wij worden uitgenodigd op verjaardagen en bij allerlei feesten dus wij hebben geen gebrek aan gezelschap . Wij spreken bijna geen Hongaars en ik kan jullie verzekeren dat dat ook het laatste is wat de mensen hier van je verlangen . Dat wij een woongemeenschap willen is misschien een beetje overdreven , wij zijn gewoon op zoek naar een of twee mensen die graag in Hongarije willen wonen maar er misschien het geld niet voor hebben om dat allemaal te bekostigen ook hier moet je een huis hebben of kopen of huren ook in Hongarije gaat niks voor niks . Wat van dit de bedoeling is is alleen maar een voorzorg voor later als je ouder wordt en dat worden wij allemaal jammer genoeg maar het is niet anders . En daar voor is dit nu juist om niet in een oude van dagen huis te belanden zolang je voor elkaar kunt zorgen dus niet met iediote achter gedachte gewoon om zolang mogelijk op je zelf te kunnen blijven wonen en ik neem aan dat er toch mensen zijn die dit ook willen en deze reactie die ik nu geschreven heb ook snappen .En op zo n gekke antwoorden zit ik niet te wachte vooral die ene met zun hahahahaha die kan zich best aangesproken voelen een zonder verstand dus . Wij hebben een heel groot modern huis en ook nog een nieuw huis achter in onze tuin staan waar met nog een paar klijne ingrepen ook gewoond kan worden ons grondstuk is 5000 meter dus plaats genoeg voor ieder een die hier dus de zelfde plannen heeft als wij maar het is niet zo dat wij dus een stuk willen verhuren het gaat dus niet voor het geld als er niemand zich meld wij kunnen ons hier goed helpen wat het geld betreftdus gewoon een echtpaar wat met ons alle kosten wilt delen en ook de inkopen maar wij hebben een eigen huis dus wij betalen geen huur dus ook de anderen niet duidelijk . vele groetjes van ons

In Nagyberki woont ook een Nederlandse bouwheer /Oplichter/Makelaar. Staat op een fraude lijst in Nederland maar omdat Nederland geen uitleveringsverdrag heeft met Hongarije zit ie daar nog steeds. Ik wil hier niemand beschuldigen maar bezint eer je begint. Niet alle Nederlanders en Belgen in Hongarije zijn koosjer. Personen eerst goed uitchecken voordat je met onbekenden gaat samenwonen

2 likes

beste,
hebben jullie nu al iemand gevonden om mee samen te wonen ?
vg Marc