Onze grote droom is al lang om naar het buitenland te verhuizen en daar iets te beginnen.
Nu zijn we onlangs Hongarije tegen gekomen en dat land spreekt ons ontzettend aan
Ons doel is een boerderij met een flink stuk land te kopen en daar gasten te gaan ontvangen, icm een programma. En daarbij zoveel mogelijk het zelfvoorzienend leven te realiseren.
Nu willen we graag met mensen in contact komen die naar Hongarije zijn verhuisd om daar te wonen en werken, dit om ervaringen uit te wisselen en meer informatie op te doen.
Wie heeft hier interesse in?
Ik hoop van jullie horen!
Zelf woon ik nog niet in Hongarije, maar ik ken wel mensen die zoiets doen als jij omschrijft: het heet Harmony Center en is gevestigd in Abaliget.
Hun website is www.harmonycenter.nl
Veel succes!
Hallo,
Vanaf juni 2007 woon ik in Hongarije, met partner en 2 katten en een grote vrachtauto verhuisd naar hier, nog geen moment spijt gehad! Inmiddels wel 2 Hongaarse honden erbij…
Ons eigen woonhuis hebben we verbouwd om lekker in te wonen en een gedeelte voor de verhuur, een jaar later een ander huis uit 1866 gekocht en verbouwd tot luxe vakantiehuis met zwembad. Inmiddels hebben we ook nog een paar andere huizen die beheren en mogen verhuren van de eigenaren.
We leven van de opbrengst van de verhuur en dat gaat goed, is met name in het voorjaar en de zomer behoorlijk hard werken, maar genieten elk moment van dit heerlijke land.
De leuke mensen, de temperatuur, de ruimte en rust, de schoonheid, de relaxte mentaliteit enz…
Kun je iets vinden waar je je inkomen mee kunt verdienen zou ik het je van harte aanraden!