Leopard Beach

Hoewel een prachtige omgeving(de tuinen) is een waarschuwing op dit adres niet misplaatst.
Laat NIETS op uw kamer achter als u weg bent.
Er wordt gestolen. Indien men weet dat u beschikt over geld of sierraden is ook uw koffer niet veilig.
Het doen van aangifte resulteerd in een goed getrainde "verontwaardigde " houding waarna een "nice talk with big smile " wordt geserveerd. Na aandringen op onderzoek komt de directie voorzien van lijfwacht even met u praten.
Maar “no results”.
Hoewel prijzig is het er goed te verblijven.

Hoi,wij gaan ook naar dit hotel.Wat bedoel je met de koffers zijn niet veilig?
Groetjes Mini.

Een reisgenote uit Duitsland, die vanuit het naburig hotel waar ze een kluisje had gehuurd, werd overgeplaatst naar dit hotel. Er waren geen kluisjes voor haar zodat ze de koffer met wat geld en sieraden had afgesloten. De tweede dag was de koffer opengebroken en geld met sieraden verdwenen. Aangifte bij de directie hadden, net als bij mij, geen enkel resultaat. De directie zou een onderzoek instellen…jaja.
Een big smile en nice talk is het resultaat want hij speelt onder een hoedje met de kamerbediendes.

Nou dat is ook wat.
Ik hoop dat wij wel een kluisje kunnen huren,maar ik heb begrepen dat er geen kluisjes in de kamers zijn maar bij de receptie.Hoe is het hotel verder.Eten,strand enz.

Groetjes Mini.

Het eten is er goed, d.w.z de kwaliteit en de hoeveeelheid alsmede de keuzes die kunnen worden gemaakt. Op de langere termijn begint het te vervelen daar de gerechten veel op elkaar lijken.
De kamers zijn royaal voor zover ik heb gezien en een vliegenmepper is aan te bevelen voor de muggen. Of men moet een klamboe “vragen”. Douche is goed.
De tuinen zijn weelderig en bloemrijk. Er wordt zeer veel bespreoid, vandaar de vochtige lucht en muggen.
Het strand is er goed, doch men heeft moeite de toeristen met rust te laten. Men wordt te vaak aangesproken uiteraard om te bedelen. Ga daarom bij voorkeur niet alleen. Veel plezier.
p/s de prijzen zijn er Europeesch terwijl in het binnenland b.v.b een flesje water 30 cent (KShilling) kost rekend men daar 100 tot 150 KShilling.
Loop desnoods het terein af naar de hoofdweg, rechtaf en na 200 mtr links een supermarkt alwaar voor normale prijzen drankjes zijn te verkrijgen. In een rugtasje mee nemen naar je kamer. Lege flessen op dezelfde manier terug brengen en niemand ziet wat of kan iets in rekening brengen.
:slywink:

Oke, bedankt voor je antwoord en de tip van het drinken.
Ik heb er erg veel zin in.

Kun je trouwens goed de zee in,en kun je ook langs het strand wandelen?

Groetjes Mini.

ik vond dit hotel echt veels te groot en onpersoonlijk…