Heeft er iemand reeds iets geboekt via de site van LC Peru? Wij willen graag een vlucht boeken van Lima naar Huaraz maar wat een hel. Ik heb mij er reeds 3 uren mee bezig gehouden maar zonder resultaat. De site geeft steeds aan dat mijn email niet juist is. Ik kan bijgevolg niet betalen met Mastercard. Zou hier het probleem liggen?
Er is volgens mij geen enkele andere site waarbij is een dergelijke vlucht kan boeken. Of wel? 
Groeten.
Hoi Liesbeth,
LC Peru vliegen met kleinere propellervliegtuigjes en onze ervaring is dat ze best vaak vertraging hebben dus ik raad aan een extra dag toe te voegen in Lima alvorens jullie terugvliegen naar Nederland zeker in de regenperiode.
Mocht het niet lukken met de betaling dan schrijf ons even via onze site, wellicht kunnen wij iets voor jullie betekenen.
Mvg,
Maurice
www.cuscoperu.nl
Je kunt ook met de bus. Is geen vervelend ritje, van ongeveer 8 uur. In januari dit jaar nam ik 's ochtends de bus Huaraz-Lima, 's middags terrasje in Lima en 's avonds vloog ik terug naar NL.
Bus is goedkoper, neem wel een goede bus want wat een gevaarlijke weg jonge jonge.