Hallo,
Weet er iemand of het mogelijk is om als we toekomen in Lima een vliegticket te kopen voor La Paz of Cusco?
Zou dat niet goedkoper zijn dan op voorhand iets vast te leggen?
Groetjes
Melanie
Hallo,
Weet er iemand of het mogelijk is om als we toekomen in Lima een vliegticket te kopen voor La Paz of Cusco?
Groetjes
Melanie
Hallo,
Weet er iemand of het mogelijk is om als we toekomen op de luchthaven in Lima een vliegticket te kopen voor La Paz of Cusco?
Groetjes
Melanie
Hallo,
Weet er iemand of het mogelijk is om als we toekomen op de luchthaven in Lima een vliegticket te kopen voor La Paz of Cusco om direct door te vliegen?
Groetjes
Melanie
Hallo,
Weet er iemand of het mogelijk is om als we toekomen op de luchthaven in Lima een vliegticket te kopen voor La Paz of Cusco om direct door te vliegen?
Groetjes
Melanie
Op de luchthaven zelf een ticket kopen is bijna altijd duurder…maar je kan je tickets altijd op voorhand bestellen he …als jezeker bent van je reisschema !Moet ik dit nu 4keer vertellen ? ;-))
1 keer in Peru op het vliegveld van Cusco een ticket moeten kopen en betaalde meer dan het dubbele van de normale prijs…
Ik weet niet of het goedkoper zou zijn. Wel weet ik dat je binnen Lima de beste prijzen krijgt in het centrum van de stad (wel voorzichtig zijn en niet teveel bezittingen meenemen. Het is niet de meest veilige wijk!) naar bestemmingen binnen en buiten Peru.
Ik denk niet dat het goedkoper zal zijn. Vrijwel altijd zijn de tickets op korte termijn duurder dan op lange termijn. Tickets kopen in het centrum is goedkoop, maar waarschijnlijk geen goed idee. Laatst waren er nog verschillende tv raportages op de lokale tv over dat er zoveel valse tickets verkocht werden…
Tevens zijn LAN tickets voor binnenlandse vluchten hier in Peru goedkoper. Deze prijzen gelden echter alleen voor Peruanen. Als buitenlander mag je op het vliegveld nog eens $180 bij betalen…
Hoi,
In Lima op Plaza San Martin, zit het kantoor van Lan Peru,
Ik denk dat je t beste hierheen kunt gaan om een ticket te boeken.
Is altijd goedkoper dan als je t nu al boekt op cheaptickets bijvoorbeeld…
Succes!
You’re welcome!