Dag allemaal,
Ik ben een vrouw van 38 jaar en wil graag vanaf 28-05 een lastminute boeken naar bv Turkije of Portugal. Ik wil op woensdag 25-05 een beslissing nemen en boeken. Anders heb ik voor niks vakantie opgenomen.
OF
We kunnen ook naar Kroatie gaan. Schijnt daar prachtig te zijn. Het leven daar is net zo duur als in Nederland. We zouden dan met de bus of trein kunnen gaan. Heen ongeveer 20 uur en terug 20 uur. Dus je bent 2 dagen kwijt aan reizen. Een ticket naar kroatie is best wel duur. Ongeveer 250 euro. JE MOET HIER WEL ECHT ZIN IN HEBBEN. HET IS WEL AVONTUURIJK. Lastminute met vlucht is ook prijzig. De eiland Rab is dichtbij Zagreb, en er zwemmen al mensen in het water. Heerlijk.
Op advies van een vriend van mij die in Kroatie woont een vakantie in 2 delen:
een deel de stad Zagreb bekijken voor 3 a 4 of 5 dagen. We kunnen dagtrips maken met een tour operator. Voor deze optie moet ik nog een hotel zoeken. Er zijn er daar genoeg budget hotels.
4 a 5 dagen lekker luieren op het eiland Rab. We kunnen ook op 1 dag het eiland bekijken. Voor deze optie kan ik een appartement voor 2 personen huren voor 20 per dag. Dichtbij het strand.
Ik hoor het graag wie zin heeft. Groet Louiza
Indien niet én je hebt nog zin in Kroatië, dan mss voor de maand augustus ?
Ik zou wel niet opteren voor een busreis, 2àu is me wat té laaangggg.
Laat je iets weten ?
Bernard
Ik heb nog niet geboekt maar wil volgende week gaan boekeen. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik ga doen. Ik neem in augustus geen vakantie op. Kroatie schijnt prachtig te zijn. Alvast een fijne vakantie. Groetjes Louiza
Ik man van 45 jaar ga samen met een vriend en vriendin (36 en 45 jaar )
naar Corsica met ryanair (vlucht 120 euro H/T ) . Daar huren we voor een week moto’s 125 cc . De slaapplaatsen regelen we daar . Mijn broer is daar enkele keren geweest en kan ons goede tips geven . We vertrekken op 7/6 en komen terug op 14 of 16 /6 . Indien je meer info wenst bel 0470/303030 . Opgepast wij vertrekken vanuit charleroi Belgie .