Lastminute een weekje naar de zon! Turkije?

Ook zo’n genoeg van de winter?? Ik wel!
Het lijkt me heerlijk om er even een weekje tussenuit te gaan!
Heb al wat rond zitten kijken en op bijvoorbeeld Corendon.nl kan je al voor zo’n 200euro een weekje naar Turkije, nog in februari!
Dat zijn dan van die all-inclusive hotels en dat lijkt me best relaxed maar wil natuurlijk ook wel wat dingen doen en zien!
Als je interesse hebt mail dan even! Kijk niet zo heel vaak op de site…
[EMAIL=“xdionne86@gmail.com”]xdionne86@gmail.com
Ik ben 24 en kom uit Nijmegen, ik werk in de zorg en hou van reizen, feesten en leuke dingen doen!
groetjes Dionne

Heb je gemaild!

hoi,

Ik kom net terug uit Turkije (omgeving Marmaris/Dalyan) maar het zonnetje is daar ook niet altijd aanwezig hoor. Dus wil je zekerheid van zon, dan moet je eventjes goed kijken waar je precies naartoe wilt gaan.
Het weer is momenteel erg wisselvallig. soms een paar dagen zon maar best fris, maar ook hevige regen en stormachtige wind. Dus als je een hotel boekt, let er dan op dat de kamer verwamd kan worden.
Sommige dagen is het rond de 18 a 19 graden, maar wel bewolkt.
's Avonds koelt het erg af. Dus neem in ieder geval een trui/vest mee
Succes en een fijne vakantie toegewenst!!

Hi Dionne,

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenootje voor Turkije, ikzelf ben 27 en ik kom uit Rotterdam. Doordat veel vriendinnetjes van mij zijn gaan samenwonen of settelen.
Ik weet niet of je nu nog op zoek bent naar een reisgenootje??? Het lijkt me erg leuk om zoiets een keer te doen, ik ben nogal avontuurlijk van aard en ik vind het geweldig om nieuwe plekjes op deze aardbol te ontdekken :slight_smile: En zo’n lastminute leent zich daar prima voor!

Groetjes!
Hafida

Hoi Dionne,

Jouw oproepje spreekt me aan! Ben zelf 27 jaar, kom uit Leiden en heb wel zin in een low budget weekje naar de zon. Ik ben van 9-16 mei vrij.
Heb je nog niemand? Dan kunnen wij wellicht samen gaan!
Hoor graag van je.

Groetjes, Violette