reisgenootje gezocht lastminute turkije!

Wie gaat er mee. Last minute turkije. Over een paar dagen vertrekken. Super goedkoop en lekker een weekje er tussen uit.

Heey
ik ben ook op zoek naar iemand die een last minute wil boeken. Ik heb zelf heel veel zin op een weekje weg te gaan, ben vrij tot 1 juli en zie Turkije wel zitten. Maar van waar ben jij juist? Ik zelf ben van België

Heb je fb? Ik kom uit nederland

waar ergens in nederland? ik zelf woon in Oost-Vlaanderen

Hoi met Xander,

Ik ben vaak in Turkije geweest en ben er gek op. Zowel het eten als de mensen, het spreekt mij goed aan. Ik kan vanaf 19juni 1 week weg, dus een last minute is perfect. Mocht je willen dan kunnen we samen gaan, zo niet wil je me laten weten waar ze een leuke last minute aanbieding hebben. alvast bedankt…

wij hebben net geboekt bij sunjets.be, 7nachten, vier sterren, all in voor iets minder dan 500 euro

Wanneer gaan jullie weg? I’m dying om een weekje weg te gaan! ik kan een week vanaf 21 juni (of 20 juni 's avonds!)!

Wij vliegen donderdag!! Mischieb kun je samen met xander vliegen. Hij heeft ook gereageerd.

https://www.sunjets.be/nl/hotel/turkije/kusadasi/club-resort-atlantis-14481/promotioncode/S003414951
dit is het hotel, en de site waarop we onze last minute geboekt hebben :slight_smile: