Hoi.
Waarom?:
Behoefte aan en veel zin in zonnig weer voordat ik aan een nieuwe baan begin. O ja, ook om de nasmaak van mijn verregende vakantie (Damn you Pluvius!!) in juni 2014 weg te spoelen. Of liever: weg te branden.
Waarom eind april/begin mei?:
Te weinig zekerheid dat ik in juni, juli of augustus vrij kan nemen. En september/oktober duurt nog te lang; bovendien ga ik dan beginnen aan een deeltijdstudie (Lerarenopleiding Nederlands).
En momenteel is Pluvius nog iets te actief in bepaalde contreien, mijns inziens; zijn krachten zullen over een paar weken weer afnemen.
Waarom een reisgenoot?:
Hoewel ik me alleen ook prima kan vermaken, scheelt het flink in de kosten om een reisgenoot te hebben, zeker omdat ik minimaal 2 weken weg wil. En samen met een reisgenoot worden de opties gewoon wat ruimer: voor hetzelfde geld kan je kiezen voor mooiere bestemmingen (Bijvoorbeeld Kemer of Fethiye ipv Alanya) en betere, luxere accommodaties.
Bovendien wil ik deze keer sowieso, in tegenstelling tot andere jaren, een iets luxere accommodatie boeken. Gewoon iets andere prioriteiten (lees: flink uitblazen) dan voorheen. (Maar er op uit trekken om de plaatselijke natuur, cultuur en andere bezienswaardigheden te ontdekken, zal hoe dan ook een vast onderdeel van deze vakantie vormen, alleen net iets minder frequent dan andere keren.)
En zoals bij zovelen: vrienden geen tijd, onder de plak, gaan liever in de zomer etc.
Wie ben ik?:
Is een komisch spelprogramma waarbij twee teams bestaande uit elk drie kandidaten moeten raden wie, wat of waar ze zijn.
Wat ben ik?:
Is een onderdeel van een komisch spelprogramma waarbij twee teams bestaande uit elk drie kandidaten moeten raden wie, wat of waar ze zijn.
Waar ben ik?:
Is ook een onderdeel van een komisch spelprogramma waarbij twee teams bestaande uit elk drie kandidaten moeten raden wie, wat of waar ze zijn.
Ok, ik hou er mee op. Ik ben Nuri (m), 34 jaar; vlot in de omgang; houd van een goed gesprek; sportief (maar nu even niet); een spontaan, meegaand persoon, al waai ik zeker niet met alle winden mee (behalve met schrikbewinden, die stoot ik liever niet tegen het hoofd).
Heb jij ook behoefte aan veel zon en een vakantie om vooral te ontspannen en zo nu en dan er op uit te trekken, zo ongeveer tussen 20 april en 31 mei? En komt een reisgenoot jou ook goed uit? Dan hoor ik graag van je, om op korte termijn het één en ander te bespreken. Als er meer mensen interesse tonen, ook al is het nu vrij kort dag, zouden we ook een appartement kunnen boeken. Wat mij betreft: hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zolang er maar een bepaalde klik is.
Qua bestemming heb ik een voorkeur voor Turkije. De reizen zijn vaak een stuk goedkoper, dus het geeft mij meer ruimte om minimaal 2, misschien 3 weken weg te gaan.
Echter, bijvoorbeeld Agadir, Egypte of de Canarische eilanden zijn ook zeker bespreekbaar (1,5-2 weken), omdat het daar in principe nog warmer en zonniger is in de genoemde periode.
Ik wacht 2-3 weken af of ik reacties zal ontvangen via dit forum, uiterlijk 25 april zal ik een vakantie gaan boeken.
Tot horens,
Groeten,
Nuri