Last Minute Egypte Slecht Idee?

Toch nog even op vakantie; last minute trip naar Egypte.

Is dit wel zo’n goed idee?

Groetjes Viv

Ja hoor, waarom niet?
Houd er rekening mee dat je naar een islamitisch land gaat (schouders en knieen bedekt) en je hebt vast een geweldige vakantie.
Kijk anders op onze site voor een indruk. Hier staat ons reisverslag, vele foto’s en een lijst met tips van 24 pagina’s lang.
Veel plezier.
www.bjusterbaarlik.nl

[FONT=Arial][COLOR=purple]

Hoi,

Ik ben begin juli in Hurghada geweest en kan je dit echt wel aanraden!!
Je kan er zowat alles doen, bvb. naar Luxor / Caïro, woestijnsafari, boottripjes, …
Het is idd een islamitisch land maar zo erg is dit helemaal niet vond ik, ik heb vaak genoeg gewoon in zomerse kledij rondgelopen en helemaal geen last gehad. Ze kijken wel naar je maar toen ik een lange broek droeg was dit even erg. Verder is iedereen er erg vriendelijk, dus ik zou zeggen, boeken die last minute!

groetjes

Hoi,

Ik ben begin juli in Hurghada geweest en kan je dit echt wel aanraden!!
Je kan er zowat alles doen, bvb. naar Luxor / Caïro, woestijnsafari, boottripjes, …
Het is idd een islamitisch land maar zo erg is dit helemaal niet vond ik, ik heb vaak genoeg gewoon in zomerse kledij rondgelopen en helemaal geen last gehad. Ze kijken wel naar je maar toen ik een lange broek droeg was dit even erg. Verder is iedereen er erg vriendelijk, dus ik zou zeggen, boeken die last minute!

groetjes

Dit geldt wellicht voor het binnenland. Ga je naar de kust (bv. Hurghada, Sharm El Sheik) dan is dit minder van belang. Deze (Benidorm-achtige) steden zijn louter gericht op strand- en/of duik-toerisme, dus daar zijn ze wel wat gewend. Alleen niet de illussie hebben dat je ‘Egypte’ ziet dan, daarvoor moet je naar de Nijl.