Hoi ben 28 jaar (female) en wil graag een week op reis naar Egypte of Israel of een ander land uit het Midden Oosten. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Egypte en Israel…
wie kan/wil er mee?
Hoi ben 28 jaar (female) en wil graag een week op reis naar Egypte of Israel of een ander land uit het Midden Oosten. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Egypte en Israel…
wie kan/wil er mee?
Hoi!
Ik wil heel graag die kant op… Heb egypte al zo lang willen zien maar krijg niemand mee!
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“K_susanne@Hotmail.com”]K_susanne@Hotmail.com
Groetjes
Hoi, ik ben een aantal maanden in Israel, bij mij vriend. Als je naar Israel wilt komen, kan ik je wat plekken laten zien. Als je wilt kan je me mailen: celinevangalen@hotmail.com
Hey,
Ik ben Jared, 23 jaar oud woon en werk in Almere,
Ik wil graag deze zomer naar asia, afrika of de midden oosten gaan, maar omdat ik al in september met vrienden naar New york ga, dacht ik wil iets anders doen iets uitdagender door met 1 a 2 of zelfs met meerreis genoten op vakantie te gaan. Ik wil graag de cultuur verkennen. Wil een leuk avontuur van maken.
[ul]
[li]1 á 2 of met meer reisgenoten[/li][li]2 á 3 weken[/li][li]juni/juli/augustes/september[/li][li]strand/zee[/li][li]avontuurlijk[/li][li]cultuur goed verkennen[/li][li]Thailand[/li][li]man/vrouw alle soorten en maten:dag::chin: maakt niet uit[/li][li]Natuurlijk plezier maken.[/ul]Mijn email adres: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com [/li]
hyvessite: http://jaredocampo.hyves.nl/
Hoi,
Ik heb enkele jaren geleden een georganiseerde rondreis gemaakt met Baobab. Egypte is namelijk veel meer dan het strand van Hurghada… duiken in Dahab, Dal der Koningen, Luxor, Pyramides, Sphinx, Oases, Sinai… een week is veel te kort!
Bovendien: met een stempel van Egypte in je paspoort schijn je Israel niet in te komen.
Groeten,
Jan
Hallo,
Zijn jullie nog geinteresseerd naar een vakantie in Egypte? Want ik zou graag deze zomer willen gaan. Hopelijk hoor ik iets van jullie.
Groeten Lonneke (22)
Hallo
Hier een reactie van mij
Ik wil heel graag met een georganiseerde rondreis naar Egypte maar alleen is ook maar zo alleen maar ben helaas wel gebonden aande period okt ipv de zomer
Misschien dat dat iets is?
groetjes Ivon