Reisgenootjes Egypte (M/V) Mei - Juni

Hey iedereen,

Ik ben 24 jaar en op zoek naar enthousiaste reisgenootjes voor een ontspannende vakantie in Egypte. Ik ben zelf nogal een levensgenieter dus ik verkies een zon zee strand vakantie, liefst all-in. Niets moet , alles mag.

Hoeft niet per se 1 persoon te zijn, met een groep is ook altijd leuk!

Heb je interesse, laat zeker iets van je horen!

Veel groetjes!

Hallo Druifje,

Ik ben Esmiralda, 23 jaar en woon in Antwerpen.
Graag zou ik een weekje relaxen in de zon, is Egypte het enige land dat je in gedachte hebt??
Ik heb al vele leuke deals gevonden voor reisjes naar Curacao, Gambia, … voor €600/week wat wss evenveel is als Egypte.

Laat maar iets weten!

Groetjes,

Esmiralda

Hey Esmiralda,

Leuk, ik ben ook van het Antwerpse! Zou wel eens graag een verre reis maken maar dan zou ik langer willen gaan. En ik kan in de periode mei - juni er maar een weekje tussenuit aangezien m’n collega op huwelijksreis vertrekt. Vandaar dat ik het niet al te ver aan het zoeken was :wink: Het zou ook zonde zijn om naar Gambia te gaan bijvoorbeeld en er enkel in de zon liggen :smiley: Het staat zeker nog op het verlanglijstje maar voor deze korte periode lijkt het me een beetje zonde.

Laat maar iets weten!

Veel groetjes!

Hey Druifje,

Je hebt wel gelijk dat weekje kort is voor zo’n verre reis :slight_smile:
Wat dacht je van de Canarische Eilanden??

Groetjes,

Esmiralda

Hey Esmiralda,

Ik had halvelings al afgesproken om daar een vriendin te bezoeken die in een animatieteam werkt vandaar ook Egypte :smiley: Anders had de bestemming me niet zoveel uitgemaakt!

Laat maar iets weten :wink:

Vele groetjes

Aaaah :smiley:

Dan ga ik passen, Egypte spreekt me niet zo aan :s

Veel plezier!

Groetjes,

Esmiralda

Hey wat leuk, ik wilde eind mei of begin juni naar Egypte gaan.
Heb echter wel al een hotel in gedachten namelijk Magic Life in Sharm el Sheikh een geweldig hotel. Wel wat duurder maar daar is de service ook echt naar! Ik ben al 9 keer in Egypte geweest waarvan 2 keer in Magic Life ben net 2 weken terug maar kijk er naar uit mijn vrienden weer op te zoeken. Zit jij aan een bepaald hotel vast?

Groetjes Marloes

Hoi Druifje,

Ik heb een man van 34 die graag naar egypte wil om er te gaan snorkelen, relaxen in de zon, lekker eten en lol maken. Nou heb ik vakantie van 20 april tot 11 mei. Misschien kan jij ook in die periode? Groeten Christiaan Maas