1e keer egypte

Hoi allemaal,

We gaan voor de eerste keer naar Egypte. We zijn alleen nog aant twijfelen tussen 3 hotels. Enwel Aquafun, Hilton Hurghada Resort en Sea Gull Resort.
Na vele reacties te hebben gelezen schijnt dat het eten in de hotels toch op veel plaatsen vwb kwaliteit/en wat je te eten krijgt , gelijk is.

Aangezien Aquafun toch mooi in het centrum ligt, denk ik wel dat de keuze op dit hotel gaat vallen…

We gaan gewoonweg 1 weekje (8dagen) genieten van zee, strand (ook al is het klein) en de zon. Hoeveel graden zal het de 1e week van september zijn in Egypte??? En natuurlijk genieten van de all-inn formule.

Misschien is iemand in de hierboven genoemde hotels geweest… als je tips hebt…deze zijn altijd welkom…ook over de streek Hurghada.

ZIjn er misschien bepaalde dingen waar jullie voor waarschuwen???

Als we iets definitiefs hebben geboekt zal ik het meteen vermelden.

Patrick en Helma

Heb je trouwens paspoort nodig of voldoet de id-kaart ook?

Heejj…

Je hebt wel een paspoort nodig, want je gaat buiten europa op vakantie, maar ik ben nog nooit in die hotels geweest dus daar kan ik niets over zeggen… Alvast een hele feine vakantiee

Je hebt gewoon een paspoort nodig en moet je visum ter plaatse betalen. (Is gewoon een soort postzegel die je in je paspoort geplakt krijgt).

Neem een hotel vlakbij de oude stad van Hurghada dat is veel gezelliger en scheelt je een hoop minibus of taxikosten.

Ik zat in het Marriot Hotel en die was supermooi van binnen, mooi strand met eigen eilandje en het eten was ook heel goed.

p.s. Een collegaatje van mij zat in het Hilton Hurgada en die vond het niet zo daar en te ver weg van Hurghada.

maar jj hoeft niet perse een visa te kopen als je gewoon in de plaats blijft waar je bent en verder geen excursies daarbuiten wil maken hoef je geen visa te kopen hoor…

Visum koop je het goedkoopst op het vliegveld zelf - heb je volgens mij gewoon wel nodig!
Wij zaten in Lillyland beach resort (met geweldige baai - direct aan zee) = aanrader. Geboekt via duitse toeroperator in het hoogseizoen scheelt dat aanzienlijk.
Veel plezier!

Kijk voor nog wat tips maar eens op onze site: www.bjusterbaarlik.nl
Hier staat een “tiplijst” van ongeveer 24 A-4’tjes.
Een goede vakantie toegewenst.

je moet zeker wel een visum als je naar hurghada gaat. bovenstaande geldt alleen voor sharm.