Erg leuk van dat te lezen Fashiongirl! Je ziet dat het soms de moeite kan lonen!
nou meid wat een goed nieuws zeg en hij is dus ook bij je moeder in de smaak gevallen, dat is makkelijker voor volgende keren super leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad en dat je wat aan het advies hebt gehad van de meiden hier! Als je wilt kun je ook een kijkje nemen op tlk, daar zitten allemaal verliefde of niet meer verliefde meiden, maar iedereen heeft een klik met turkije of woont er of of of en alle leeftijden zijn er aanwezig van 14 tot (weet niet hoe oud mirke is hahahaha)
Ik ken mijn vriend sinds 27 feb 2009, maar in september zijn we officieel 2 jaar samen, we hebben elkaar via internet leren kennen. Ik ben nu 7 of 8 keer die kant op geweest en hij 1 keer hier heen, over 4 dagen ga ik weer eindelijk na 4 mnd!
Fashiongirl: Leuk om te lezen dat je zo’n super tijd hebt gehad in Turkije samen met je askimen je moeder.
Mutlu: Je weet mijn leeftijd niet meer…hihihi. Ik ben de oma van tlk volgens mij. Ben nl 47.
nou jaaaaaaaaaaaaa mirke haha niet de oma, maar op dit moment wel de oudste onder ons
Fashion girl Wat een leuk nieuws fijn dat je even komt vertellen hoe het afgelopen is en wees idd welkom op ons kletstopic kan je ons op de hoogte houden hoe het verder gaat en wanneer je weer terug gaat
Hallo dames,
Ik heb weer eens een vraagje aan jullie en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb jullie advies opgevolgd om naar mijn askim te gaan. Nou ik kan jullie vertellen dat dit echt super is bevallen Ik ben een week bij hem en zijn familie geweest. Wat een gast vrije mensen zeg.
Ik heb mijn askim 2 jaar geleden ontmoet toen ik op vakantie was en hij werkte daar in het hotel. Na 2 jaar heb ik hem dus pas weer gezien, maar daarvoor heb ik wel heel veel contact gehad via msn. Nu ik hem weer gezien heb ben ik weer helemaal verliefd :wub: en zou ik het liefst nu weer terug gaan. Nu stelde hij voor om idd bij hem te komen wonen om te kijken hoe het gaat(hij woont in izmir), maar wat moet ik hiermee. Moet ik nu heen en weer blijven reizen, moet ik het proberen, ik weet het echt niet meer. Is er in izmir uberhaubt iets te beleven als je weinig tot geen turks spreekt? Hij moet ook gewoon werken.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of dat iemand zelf in deze situatie heeft gezeten.
groetjes