Hallo mede forum gebruikers,
De reden waarom ik mezelf op dit forum heb aangemeld, is omdat ik voor een periode van 6 maanden ga reizen in Indonesië. En daar graag zoveel mogelijk informatie over vind 
Ik ben Lars, 26 jaar en woonachtig in regio Leiden. Via kennissen heb ik het zo kunnen regelen dat ik bij familie leden van hun daar kan overnachten, reizen etcetcetc… Mega gave kans omdat ik bijna geen kosten voor hotels e.d. heb.
Hoewel ik nog met een paar vragen zit, zal ik die stellen in het specifieke Indonesië topic! Daarnaast ga ik ook een webblog en reisverslag bij houden maar ook daar over later meer!
Hoop hier vele info in te kunnen winnen en later ook te kunnen geven en delen over mijn ervaringen!
Hoi Lars,welkom op wereldwijzer!
In het Indonesieforum kan je berichtjes posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Nou ik las dat je voor 6 maanden op reis gaat naar Indonesie,heb je al een idee wat je zoal gaat doen tijdens die 6 maanden Lars?
Misschien kan je tijdens je verblijf het Tangkoko-Batuangas Dua Saudara bezoeken,Lars? Dit Natuurreservaat is een van de mooiste natuurreservaten van Indonesië. Het park is de thuishaven van indrukwekkende fauna zoals zwarte makaken (apensoort), spookdiertjes, rode neushoornvogel, hamerhoenen etc
Nou wens je nog veel suc6 met je trip door Indonesie Lars!
Zoals gewoonlijk sluit ik mijn welkomsberichtjes af met een leuke foto .
http://www.pertiwi.nl/cmsdata/images/indonesie-Elisa.jpg
Hallo,
Dank je wel voor het welkom heten! Er staan diverse dingen in de planning, waaronder West Papua, Bali, Lombok, duiken in Raja Ampat en lokaal waar mensen maar van zeggen dat het de moeite waard is. Zelf hou ik van surfen en zal dat daar ook ruimschoots gaan doen 
Verder is het voor mij een beetje go with the flow verhaal, zie wel wat er op me af komt haha.