Leuke reisgenoot gezocht indonesie

Ik ben opzoek nar een leuke reisgenoot om in februari een maand door indonesie te reizen (sumatra,java, bali en eventueel lombok). Omdat dit mijn eerste verre reis word was ik van plan om een georganiseerde reis te maken maar backpacken lijkt me ook erg leuk. Zelf ben ik 20 jaar en ben opzoek naar iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Wat is graag doe in mijn vakantie is veel zien, maar natuurlijk een relaxen. Het blijft natuurlijk vakantie.

Hallo Lisanne,

Wat leuk dat je ook naar Indonesie gaat. Ik wil ook graag een maand
naar Indonesie. Ik vind het leuk om bijv, te snorkelen, wat cultuur te snuiven,jungle (orang oetang) te zien en natuurlijk heerlijk te relaxen aan het strand.

Ik ben 23 jaar, en ben bijna klaar met studere (hoop ik). Heb jij al dingen die je graag wil zien?

gr Anouk

Hoi Anouk,

Bedankt voor je berichtje, wat ik zoizo de bromo vulkaan bekijken, snorkelen stond ook op mijn lijstje, en ik zat te denken om de vakantie af te sluiten met een week relaxen op bali, maar als we lombok erbij pakken dan daar. Verder heb ik nog niet veel plannen gemaakt

Inderdaad de vulkaan lijkt me erg mooi… de Borobudur tempels lijkt me ook mooi:D.

Ik ga namelijk in oktober naar australie en op de terugweg zou ik graag een maand naar indonesie gaan (febr) en een maand naar vietnam (maart). Om daarna weer terug te gaan naar Nederland.

Australie ga ik grotendeels alleen doen, en het lijkt me gezelliger om indonesie samen te doen, en vietnam reis ik waarschijnlijk samen met een vriendin.