Beste mensen,
volgende zaterdag (16 feb) ga ik als cameraman mee met de Red Sea Challenge. Het idee is om na een frisse duik in de Noordzee met ruim 20 auto’s van start te gaan. Een gesponsorde autorally voor het goede doel. Via Praag zal de Balkan in worden gereden. Via Slowakije, Hongarije, Roemenië en Bulgarije rijden we op Istanbul aan. Dan via Ankara richting de grens met Syrië waar het offroad gedeelte begint. Via de oude Romeinse ruïnes van Palmyra naar de Dode zee, waar een verfrissende tussenstop is gepland. Dan door Jordanië weer offroad naar Wadi Rum en Petra met als eindpunt de Rode Zee waar als afsluiting weer in word gedoken.
Ik ga mee om een promotiefilm te maken en een reisverslag van de trip. Ik heb al een boel geregeld maar ben op zoek naar óf een particulier die 3/4 weken zijn laptop uit wil lenen óf een bedrijf/organisatie die er één wilt verhuren/lenen/sponsoren (in ruil voor vermelding) voor de trip zodat ik onderweg al veel werk kan verzetten.
Het duurt ongeveer 3 weken (zeg voor het gemak 4). Ik ben op zoek naar een laptop met een goede videokaart (min. 128mb) en firewire aansluiting. Evt. draadloos internet maar dat is niet noodzakelijk. Zelf beschik ik over een externe harde schijf dus heb voldoende ruimte.
Ik hoop dus dat iemand hierbij kan helpen! Vertrek is al volgende zaterdag dus reageer snel! ![]()
reinier421@hotmail.com