Wie springt er met mij in het vliegtuig om 2 weken te backpacken door Jordanië? Ik wil graag eind februari of begin maart ergens vertrekken (ben nog flexibel).
Hoi Ezther,
Ben je van plan om alleen deze periode te gaan, of ben je nog beschikbaar in andere periodes?
En welk budget had jij in gedachten?
Mij lijkt het ook wel leuk om te gaan backpacken/Jordanië zelf samen te stellen, alleen komt deze periode mij eigenlijk niet zo goed uit. Het najaar komt mij beter uit.
Groetjes,
Anne (23 jaar)
Hoi Anne,
Ik wil wel echt in het voorjaar, begin februari of in april is voor mij ook nog een optie! Mijn bedoeling is wel om low budget te reizen ![]()
Groetjes Esther
Hoi Esther,
Voor mij is (begin) april waarschijnlijk niet haalbaar. Eind april komt misschien beter uit, maar dit kan ik ook nog niet zeggen. Ik verwacht namelijk binnenkort af te studeren en ben druk bezig met het zoeken naar een baan. Momenteel heb ik het budget niet compleet.
Ik ben ook van plan om low budget te gaan rondreizen, ik zou graag Amman, Jerash, Petra en Wadi Rum willen bezoeken, en ook een beetje van de gebaande paden af willen.
he hallo, ik wil eind juli begin augustus gaan, veel cultuur zien wadi rum, amman dode zee etc, en dit alles gecombineerd met paardrijlessen. om hier dan ook met paarden te gaan rondrijden zoals in de wadrim woestijn en bezoeken Petra.
Ron
Beste mensen…
Tips voor overnachtingen: Wadi Rum: Bedouin Directions, www.wadirumjeeptours.com, stuur een mail naar mehedi.wadirum@yahoo.com en je krijgt een gaaf voorstel voor een onvergetelijk verblijf…
Petra: seven Wonders Camp…
Amman: Jordan Tower Hotel.
Mocht je willen paardrijden dan heb ik daar nog een adres voor in Petra.
Laat maar weten of je nog meer info wil ontvangen? elleabzach@hotmail.com
Goede reis allemaal… Elle