Laos mei 2012

Hallo allemaal!

Wie is er op dit moment of gaat er binnenkort naar Laos??
Mijn naam is Miriam en ik ben 19 jaar. Ik ben op dit moment in Vietnam en vertrek aankomende zaterdag naar Laos.
Lijkt het je leuk om ergens in Laos een drankje te gaan drinken, of misschien een stukje samen te reizen, laat het me maar weten!

Groetjes

Hey Miriam,

Ik zit op dit moment nog in Bangkok (thailand) en ga via t noorden (chang rai) Richting Laos. Ik Kom dan bij Huax xai (of hoe je t ook mag schrijven) de grens over. Hier ga ik dan eerst nog de gibbon experience doen voordat ik verder door Laos trek. Hoe ziet jou planning eruit?

Groetjes Katja

Hee katja,
Ik ga zaterdag naar vientienne, kom daar zondag avond aan!
Denk dat ik rond dinsdag of woensdag naar vang vien ga en daarna door naar lang prabang ! Hier na weer richting het zuiden, zat zelf ook na te denken over de gibbon experience, weet jij toevallig hoeveel het ongeveer kost?!
kan ik niet zo goed vinden op internet… Misschien dat we rond dezelfse tijd in het noorden zijn,wanneer denk jij laos in te gaan?
Groetjes

Ik vertrek vanavond( zaterdag) met de nachtbus naar chang rai. Hier wil ik n nacht of .3 blijven. rond dinsdag ga ik dan naar laos en dan zal ik woe die gibbon experience gaan doen. Geheel goedkoop is t niet want t kost 220 euro voor 3 dagen/2nachten. Hierna zak ik af richting luang prabang.

Groetjes Katja

Oeh ja dat is wel prijzig! Maar ik denk dat rond dezelfde tijd in lang prabang zijn, dus misschien wel leuk om daar ergens afspreken! Misschien is het handig om facebook uit te wisselen, je kan me vinden via mijn email adres: Miriamverhage@hotmail.com
groetjes en misschien tot in laos :wink: