op dit moment zit ik op bali en over een paar weken vlieg ik naar KL.
van daaruit wil ik naar Laos vliegen om daar een kleine 2 weken te blijven alvorens ik naar thailand ga (over land).
heeft iemand een suggestie voor een route??..ik wil wel het eea zien maar het moet niet teveel gehaast zijn. gezien alle reacties wil ik in ieder geval naar Luang Prabang en als het even kan dolfijnen spotten.
HEEFT IEMAND SUGGESTIES VOOR EEN LEUKE, MOOIE EN RELAXTE ROUTE DIE EINDIGT BIJ EEN THAISE GRENSOVERGANG?
tha kaek schijn je een hele mooie route te kunnen maken, lopen of een grote tour met brommer, gaan wij dit jaar doen hebben we vorig jaar geen tijd voor gehad.
tat lo mooie omgeving watervallen enz.
pakse is op de weg er naar toe, is niet heel bijzonder. zit wel een heerlijk indisch restaurant.
Ik heb zelf eigenlijk een soortgelijke vraag, maar deze route leek mij (als Laos-leek) nogal veel voor 2 weken. Het is dus wel te doen?
Ik wil graag luang prabang, vang vieng, vientianne en don det doen, met ov. Ik zit te twijfelen of ik dit wel moet doen juist omdat ik maar 2,5 week heb.
Dit is goed te doen in 2.5 week met openbaar vervoer, mits je niet wilt eindigen in Luang Prabang. De 4000 eilanden(eilandje Don deth is top!) en de Boloven plateau(hoogvlakte o.a.plaatsje Tat lo) zijn aanraders! Wij hebben in ong. 2.5 week Luang Prabang, Vang Vieng, Vientiane, Pakse (tourtje naar Boloven plateau gedaan) en don deth bezocht. Wij vonden de hoofdstad niet echt bijzonder en vonden 1 dag meer dan voldoende.