Landen rond Thailand

Ik wil graag vanuit Thailand ook nog een ander land bezoeken. Op deze manier hoef ik geen visum aan te vragen. Welk land is goed te bereiken?

hoi ik ken vooral cambodja en dat is een mooi land om te bezoeken
de andere heb ik (nog)niet bezocht visum cambodja kan je aan de grens regelen:CAMBODIA: succes met maken van de plannen

Laos is ook mooi/relax.
Birma weet ik niet,maar maleisie kan ook.

ligt eraan wat je precies wilt.
Cultuur/historie ==> cambodja.
arm en relax ==> laos.

Martin
www.wereldrondreis.eu

Myanmar is heel errug mooi, maar je moet er wel voor vliegen… Maar als je het geld en de tijd hebt… Aardige mensen, mooie tempels en oude hoofdsteden, prachtige natuur (maar een slecht regiem). Een andere visum-run is echter eenvoudiger!

Tja, veel mensen ga vanuit Thailand naar Angkor Wat, een prachtig tempelcomplex natuurlijk maar ook erg touristisch en duur. Laos is veel puurder, met name het noorden is geweldig.

Groet,

Jenny

Cambodja en Laos

Cambodja: Phnom Penh, Battambang (2de stad van Cambodja), Angkor Wat de historische hoofdstad van het Khmer Rijk.

Laos: Vientiane, Savannakhet en Paxé, natuurlijk Luang Prabang historische stad met enorm veel tempels en the Plains of Jars (De velden van kruiken grote kruiken uit vroegere tijden).:thumbsup:

Op voorgaand bericht zou ik de nadruk willen leggen Laos en Cambodja (als je toch wat meer wil dan enkel een visa run).

Mijn persoonlijke highlights in Cambodja: Angkor en de tocht naar Battambang per boot.
Laos kent geen highlights, het is een highlight.

Voor een visa run kan je ook naar Maleisië en eventueel de Perhentians bezoeken nabij Khota Baru. Pareltjes! (liefst in 't droge seizoen natuurlijk)