Keuze Cambodja of Laos

In februari volgend jaar zijn mijn vriend en ik tijdens onze wereldreis in Azië beland. We hebben ongeveer 8 weken voor Azié. Zoals nu gepland Drie weken Vietnam, twee weken doorreis naar Thailand en drie weken Tahiland. Aankomst is in Vietnam en vanaf Bangkok gaan we weer richting huis.

Nu twijfelen we of de we route bovenlangs vanaf Hanoi naar Chiang mai via Laos reizen of onderlangs vanuit Saigon naar Bangkok via Cambodja.

We hebben ongeveer twee weken, houden erg van natuur maar ook van geschiedenis en kunnen maar geen keuze maken.

Wat raden jullie ons aan?

Groetjes Sandra

Mijn advies omdat je van geschiedenis houd is naar Cambodja gaan voor Angkor Wat zo indrukwekkend om naar toe te gaan een van mijn hoogtepunten van het reizen. Dit is in Siem Reap. Je kunt dan in Phom Phenh met de boot overstreken naar Vietnam. Wel zorgen dat je van tevoren een visum hebt voor Vietnam.

:chin:Denk dat je zelf je keuze moet maken waar je goed bij voelt en er dan voor gaan beide landen hebben veel moois te bieden
Groetjes fransjes:THAILAND::cambodia:

We denken toch voor Cambodja te gaan. Laos komt dan op de verlanglijst! :slight_smile:

:chin:Maak er in iedergeval een mooie tijd door in deze landen ja als je toch in Cambodja bent bezoek dan zeker Angkor what en neem daar de tijd voor :thailand::cambodia: