lake district of patagonia eerst?

ik wil patagonia en lake district combineren in een 8-10 daagse reis, waar adviezen jullie om te beginnen ushuaia of bariloche. ik kom 18 feb aan en hb nog niets geregeld, waar is het makkelijker om te beginnen? gr maaike

10 dagen is toch wel erg weinig voor beide gebieden nog niet gesproken over de reistijd die je nodig hebt om van a naar b te gaan.
maar ik zou in het zuiden beginnen en zo omhoog reizen waar het weer steeds aangenamer wordt.
maar ik zou toch wel serieus overwegen om elk van deze gebieden apart te bezoeken omdat er zoveel te zien is dat je er gewoon meer tijd voor nodig hebt.

hallo, ik zou tierra del fuego overslaan, dan is Torres del Paine in Chili zeker 'n must! en rondom El Calafate /el chaten Argentinie kun je je ook prima vermaken. zeker als je van wandelen houdt , en zijn ook ,leuke 4x4 tochten via de vvv te regelen.

Hoi Maaike,

Ik ben het met mijn twee voorgangers eens, ik zou overwegen Ushuaia te laten vallen en je 8-10 dagen te vermaken in de Cordillera. Ushuaia is ook qua temperatuur minder aangenaam, dus mocht je er toch heen gaan, ga dan eerst naar Vuurland. Wie weet tref je nog een laatste restje zomer.

veel plezier,

groet
Jan