Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika

(origineel bericht op be-more.nl)

Laatste berichtje vanuit Zuid-Afrika

Deze maand hebben de 1e 2 weken anders gelopen dan dat ik had gehoopt en gepland want nadat de vrijwilligers weg waren kreeg ik na het weekend last van m’n keel. Dat moet niet zo erg zijn, maar een dag later, dat we de nieuwe vrijwilligers gingen halen werd het al erger, kon ik amper meer slikken en begon me nek al op te zwellen. Woensdag toch maar naar de dokter want het was niet te harden, daar kreeg ik te horen dat m’n amandelen ontstoken waren en m’n nekspieren waren aangetast daardoor. Ik kreeg een antibiotica kuur mee van 5 dagen en allemaal anderen dingen voor me spieren omdat het alles omhoog trok. Hierbij kreeg ik die avond nog koorts ook en heb ik gewoon 3 dagen lang op bed gelegen en zoveel mogelijk geslapen omdat alles wat ik nam kwa pijnstillers niet bepaald hielp.

Na het volgende weekend dat het eindelijk redelijk opgeknapt was en ik 5 kilo kwijt was dacht ik dat het weer beter zou gaan en moesten we alleen nog even langs een andere dokter om vervolg pillen te halen. Nadat ik daar vandaan kwam had ik 3 soorten pillen en poeder en weet ik veel wat om weer op kracht te komen. Dat ging 2 dagen goed en daarna vond m’n maag het genoeg geweest, ik werd ziek en heb er nog maar een paar kilo uitgegooid. Dit hield gelukkig maar 1,5 dag aan en tegen de avond van de 2e dag voelde ik me weer beter. Alle pillen troep eruit en klaar met medicijnen.

Na dit alles ben ik samen met Margot naar Ushaka geweest waar we een heerlijk relax weekend hebben gehad, beetje zwemmen en van de zon genieten, en de meest lekkere milkshake drinken die ik ooit in me leven heb gehad!! 'sAvonds lekker gegeten en daarbij genieten van het uitzicht die we hadden vanaf ons balkon.

Na terugkomst ben ik maandag weer begonnen met klussen, het jongens huis was tot mijn grote verbazing helemaal afgemaakt en nu is het wachten op materiaal en dan gaat de andere kant ook nog gedaan worden. Het kippenhok is bijna af, de puntjes nog even op de I het gras nog even maaien en dan kippen vangen. Hiernaast ga ik in de komende week nog het bad er opnieuw inleggen en proberen om zoveel mogelijk kleine klusjes af te maken.

Foto’s en de vooruitgang van klussen staan op FB

Ps, nog anderhalve week te gaan :frowning:

(origineel bericht op be-more.nl)