(origineel bericht op be-more.nl)
Laatste berichtje uit PE
Lieve allemaal,
En dan breekt die laatste dag toch echt een keer aan. De vier weken zijn ontettend snel gedaan en ik had graag langer willen blijven, want vier weken zijn (zoals ik al meer gehoord heb) echt heel kort. De eerste weken was het toch afasten, rondkijken en alles leren kennen en nu je alles een beetje weet, ben je al weer met het afscheid bezig.Gisteren ons afscheidsfeest gehad. Mooie woorden, veel dankbaarheid van alle medewerkers hier. 's Avonds ook nog een afscheid bij Peter en Daphne met alle andere vrijwilligers van Be More. Dat was ook gezellig en een fijne avond. Vandaag ben ik alleen (wel met de Duitse vrijwilligers, de rest vliegt vandaag al terug en gingen dus niet meer naar het project). Het is een rare dag, alles gaat voor de laatste keer. De kindjes liggen nu lekker te slapen, dus ik heb even tijd om hier een berichtje te typen. Staks ze voor de laatste keer wakker maken, eten uitdelen, tanden poetsen en dan zit het er echt op. Morgen is de begrafenis van de vrouw uit het gezin waar ik met Nondo een aantal keer ben geweest. We hebben zojuist de programmaboekjes laten maken. Er zijn al een aantal ‘prayers’ geweest voor de vrouwen van de kerk en uit de community. Vanmiddag is er weer een met de teenagers, mogelijk gaan we daar ook nog even naar toe om cakejes te brengen (anders is er niets te eten voor de gasten). Maar ik wil ook wel hier afscheid nemen van de kids en heb Nondo gevraagd of we kunnen gaan als de kids weg zijn. Komt vast goed.
Als ik terug ben zal ik nog even updaten en nog wat foto’s plaatsen. Dat wordt dan waarschijnlijk echt het laatste berichtje.
Tot gauw!!!
Veel liefs, Elin