(origineel bericht op be-more.nl)
Laatste dag project!!!
Ik doe het gelijk maar even via deze weg: Allemaal bedankt voor jullie reacties! Ik schaam me een beetje voor mij luiigheid dat ik de weblogs niet heb bijgehouden. Na het werken was ik vaak moe en ik voelde me rusteloos om er echt voor te gaan zitten en een verhaal te typen! Ik beloof jullie allemaal dat als ik in Nederland ben alles uitgebreid ga vertellen onder het genot van wat fotos!!
Ik weet wel dat ik het de volgende keer anders ga doen… en mijn eigen laptopje meeneem… dan is het allemaal net even wat makkelijker om zo nu en dan een verhaaltje te schrijven!
Ik heb enorm veel meegemaakt de afgelopen drie weken. Ben naar een public hospital geweest met een doodziekkindje (verschrikkelijk anders dan in Nederland, wat mogen wij blij zijn met de zorg), heb veel gelachen en zelfs ook stiekem een traantje weggepinkt!
Vandaag de laatste dag dan al weer… over 3 uurtjes zit het erop! Ineke en Ineke hebben nog een braai georgansieerd voor ons vanavond. En morgen vliegen ik en Ruby dan naar Cape Town. In Cape Town zal ik lekker mijn eigen weggetje gaan… en zaterdag weer de andere vrijwilligers van Be More ontmoeten!
Ik vertel alle verhalen als ik thuis ben uitgebreid… (als ik ze dan nog kan vertellen… want wat een avonturen)!!
Voor nu nog even de laatste momentjes spenderen met de aunties en kids!!
Afscheid van Zuid-Afrika nemen hoef ik gelukkig nog niet… en als ik dat wel moet doen op het einde van de rit weet ik zeker dat ik snel weer hier zal zijn! Ik ben verliefd op het land en de mensen hier! Hopelijk kan ik mijn droom uiteindelijk gaan waarmaken om hier eventueel te werken :)!
Voor nu Tschuss tot in het koude nederland!
Oja en alle avonturen van de afgelopen weken… lees de weblog van Ruby Huigsloot via de Be-More site! Zij heeft ook fotos van mij!! En natuurlijk ook de andere weblogs van ‘onze moeders’ Ineke en Ineke en Suzanne Meijer.
Dikke KUS!