(origineel bericht op be-more.nl)
laatste blog
Gisteren de laatste dag gehad op het project. Donderdagavond een Bye Bye Braai gehad met alle kinderen, een enorme geslaagde avond! Erg gezellig gehad en genoten van de kinderen.
Vrijdagochtend nog geholpen op de daycare, voor de laatste keer N. mogen badderen en heerlijk ge-kangaroed ( zoals Peter dat noemde ) met S! Heerlijk!
Helaas, na een aantal weken te hebben genoten van alles, is er een einde aangekomen. Heb veel geleerd, veel genoten, enorm veel meegemaakt en vooral een grote rugzak vol met mooie moment die ik nooit ga vergeten.
Vandaag aangekomen op de airstrip van Malawana. Wauw! M’n vader, Marta, en Mark en Sharon stonden klaar om me te ontvangen midden in de bush … FANTASTISCH! Een prachtige lodge, lieve mensen en een mooie natuur. Nog even een aantal dagen genieten van een andere kant van Afrika !
Hopelijk volgend jaar een nieuwe trip … een ander project, nieuwe verhalen, nieuwe mensen en nieuwe ervaringen! WE WILL SEE!
In ieder geval, ongelooflijk lief, iedereen die me gevolgd heeft op mijn blog! Het deed me goed om berichtjes van iedereen te ontvangen, dankjulliewel! Was stiekem bang dat na 2 weken iedereen wel zou afhaken, maar nee! Lief, dankjulliewel!
Woensdag ben ik weer in Nederland! Tot snel!!
Liefs xx