Ik ken zelf geen betrouwbare adressen in Thailand waar je liposuctie kunt doen.
Maar op mijn website www.travel-thailand.jouwpagina.nl (categorie Ziekenhuizen in Thailand) staan wel een aantal links, heel misschien dat je daar een goede website kunt vinden.
Of je kan eens kijken op de website van Green Wood Travel, een reisorganisatie in Bangkok. Zie bijvoorbeeld deze pagina.
Waar ter wereld wordt het wel beter? Je kunt wel naar het negatieve kijken, dat vindt je overal. Ach, al met al gaan we met z’n allen maar wat graag naar Thailand en het liefst zo vaak mogelijk
Mag ik vragen Georgessiam ga jij voor vakantie naar Thailand of werk?
Nee Ik ben niet specifiek op zoek naar werk in Thailand, ik vrees dat ze me niet kunnen betalen daar Maar mocht je iets weten in de uitgeversbranche…dan hou ik me altijd aanbevolen.
:chin: Bedankt Dave ik heb het gevonden op je website(liposuctie)juist spijtig dat er op de sites in bangkok geen tarieven staan vermeld!maar we zijn op de goede weg.In iedere geval bedankt voor jou informatie,Dave!Georgessiam.
:chin:Vroeger(1980)heb ik gewerkt in thailand(muaythai)wedstrijden!als dat werken is?Ben dan blijven plakken in Chiangmai,getrouwd,en nu weer single.Ik had vroeger nooit de intensie om ergens in Thailand een bar of een massage parlor te beginnen.Ik heb ondertussen al 56keer Thailand bezocht,het laats in mei.In december ga ik terug voor één maand!heb al 3 staatsgrepen live meegemaakt in mijn leven.Begrijp me niet verkeerd Swabbertje,ik hou van mijn 2de vaderland,maar ik heb mijn bedenkingen over hoe het zal evolueren in de toekomst.Groetjes:Georgessiam.
Ja die staatsgrepen zijn wel een probleem en de grote vraag is wat gaat er gebeuren als Boemibol er niet meer is.
56 keer al, ja dan mag je toch wel zeggen dat je het land een beetje kent, maar ondanks je bedenkingen, waarom toch steeds weer terug gaan? Toch omdat het aan je blijft trekken?
Swabbertje,ik ken niets anders dan Thailand,ben nog nooit naar Spanje,Italie of andere landen geweest in europa!oja 1keer van Aberdeen naar londen,met ryan air.ik ken alleen maar;thailand,laos, birma en cambodja.1x Taiwan(tarroco gebergte)de moeite waard om te bezoeken!een nadeel was,van engels spreken hebben ze gene kaas gegeten!Misschien dat het nu beter is?Over de koning,tjaaa???goddank dat deze mens er nog is,want hoe zal het dan verder aflopen???Groetjes:Georgessiam.
Nou geloof dat ik geen baan heb voor de heren:
General Manager, staatsambtenaar, Monty’s Travel Service, rolexforum etc.
Begrijp dat er genoeg verdien wordt.
Tja ze zeggen daar prins heeft een heet hart
Het gezicht van menige Thai betrekt als het gesprek op hun kroonprins komt. Jai rown -hij heeft een heet hart- zeggen ze over Maha Vajiralongkorn. Behalve heetgebakerd is hij ook wisselvallig van humeur. Hij houdt er een tweede vrouw op na (dat begrijp ik dan wel weer) met wie hij vier kinderen heeft. En al lijkt hij de laatste jaren rustiger geworden, er doen nog altijd verhalen de ronde over zijn extravagante levensstijl. Hij heeft een voorliefde voor snelle auto’s en exquise gerechten.