La tortuga feliz

Hallo allemaal, ik ga vanaf 18 maart 2 weken mee werken aan het project van La tortuga Feliz, daarna ga ik nog lekker 4 weken rondreizen. Ik was benieuwd of er toevallig nog meer mensen die periode daar gaan werken…

Greetzzz:zon02:

Hoi Susan, m’n broer (Yb) zit er dan ook nog, net als nu. Veel plezier daar en vergeet niet om goeie wandelschoenen mee te nemen! 4 uur lopen langs de stranden per nacht is geen uitzondering… :slight_smile: . Ik hoop dat je nog een leuke reisgenoot vindt!

Sytse

Hoi Sytste, wat leuk dat je broer er ook zit, die zit er dan wel een lange poos zeg, dan zal het vast helemaal top zijn :wink:
Met die schoenen zal het wel goed komen, bedankt voor de tip!!

Groetjes

heey susan,

Ik vertrek 15 maart naar Costa Rica en zou eerst een 3 weken project volgen van activity international. Aangezien het dan de week voor Pasen is zit de kans erin dat ik dit moet uitstellen en dan ga ik waarschijnlijk eerst naar Toruga Feliz. Misschien is het leuk om samen daarheen te gaan?

Haste luego!

Hey Jeanine, ja wat leuk joh… Ik kom 16 maart aan in Costa Rica, je kan bij het project op bepaalde dagen starten, voor jou zou dat dan waarschijnlijk ook de 18e worden als je eerst wil werken… Wel leuk om inderdaad anders gewoon samen te gaan. Anders mail je me maar, gaat misschien wat makkelijker…

Groetjesss

[EMAIL=“susanne_uitenbroek@hotmail.com”]susanne_uitenbroek@hotmail.com