La Tortuga Feliz

Hoi allemaal,

Ik ben druk bezig met reseveren voor La Tortuga Feliz in Costa Rica van eind juli tot eind augustus. Is er iemand die al ervaringen heeft met dit project of die er ook heen gaat?

Groetjes Sanne :smile:

ik zit er van 10 t/m 24 juli:zon02::zon02:

Ja ik wilde eerst ook van 10 juli gaan en dan 28 dagen maar die zat al vol dus ik ga nu van 24 juli tot 20 augustus :hihi:

Ik heb net gereserveerd maar weet jij wanneer je de bevestiging ongeveer krijgt gestuurd? Want ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan en het zou vervelend zijn als ik daar pas over een week achterkom en dat het project dan vol is :paranoid:

Groetjes Sanne

Hai Sanali,
Ik heb begin april 3 weken op het project gezeten. Mooie ervaring en supermooie omgeving. Wel hard werken, neem goede hikingschoenen mee…en neem iets goeds mee tegen muggen en zandvlooien.
De baas, Robert, is een eikel :slight_smile: Neem geen spaanse lessen, gaat veel te snel, leer je niets van!!
Echt doen, ik heb er een toptijd gehad!
Groetjes Marjolein

Hoi Sanne,
Ik zit er van 4 augustus t/m 18 augustus, dus we zitten er tegelijkertijd! En Marjolein, wat vond je er zo leuk aan? Is er ook nog de mogelijkheid om wat van de omgeving te zien als je daar bent (bijv. op een dag vrij)?
Alvast bedankt voor de tips (ben benieuwd naar die Robert :tssk:)
Groetjes, Eva

Hoi Eva,

Leuk om alvast iemand te kennen als ik daar ben, ik ben er wat eerder en blijf iets langer. Ik heb alleen wat moeite met de vlucht, ik moest een dag eerder en een dag later dan de project datum boeken, dus ik vraag mij af of ik een 2 keer een nacht op het vliegveld zal blijven of gewoon een B&B te gaan zoeken. Heb jij hier ook problemen mee of kom jij 4 augustus voor 9 uur in San JosƩ aan?

En wennepen, in mijn reservering staat het volgende:

*We will pick you up the at the bus terminal/stop in Bataan on the first day of your reservation. *
How to come to Bataan : Take a taxi/bus to Los CaribeƱos bus terminal in San Jose (all taxi drivers know it!) than take the bus of 09:00AM to Matina/Bataan. You will arrive 11:20 AM in Bataan at a small bus stop . We will wait there for you. Together we will travel by taxi and boat to the project!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

zoek eens met Google: ā€œla tortuga feliz ervaringenā€
Dan zie je 110 sites met ervaringen…:slight_smile:

HĆ© Sanne,
Sorry voor de late reactie! Als alles goed gaat kom ik 3 augustus om 20.00uur aan. Ik ga dan nog een nachtje in een hotel, vlakbij het vliegveld en dan de volgende dag vroeg op. Beetje duur, maar dan kom je tenminste niet helemaal brak aan. Hopen dat niks vertraging heeft, anders zit ik misschien een nacht in Miami :thumbsdown:. Ik zou niet een nacht op het vliegveld blijven, het is al zo’n lange reis! En misschien ook niet helemaal veilig… Je gaat al bijna weg zeker? Heb je nog speciale voorbereidingen getroffen?
Groetjes, Eva

Hoi Eva,

Ik heb eindelijk een hostel geboekt, ik heb geen creditcard dus het ging een beetje moeilijk :S Maar ik ben wel heel blij dat het gelukt is, ik had het anders nooit gered alleen op het vliegveld :slight_smile:

Ik vertrek woensdag ochtend, ik vlieg ook via amerika. Ik heb er echt veel zin in.:smiley:
Qua voorbereidingen hebben in ieder geval alles wat er op dat lijstje stond van handige spullen om mee te nemen. In ieder geval een goede poncho.Het weer zit nog niet echt mee daar…

Misschien spreek ik nog via wereldwijzer en anders zie ik je daar wel :stuck_out_tongue:

Groetjes Sanne

Hoi hoi,

Zijn er ook mensen die na 21 augustus nog in het project zitten? Ik zit er van de 21e tot half september.

Groetjes, Marije