Ervaringen Montana Linda/La tortuga feliz

Hey,

Vorig jaar October-December ben ik naar CR geweest. 10 weken heb ik toen in Coronado op school gezeten. Wat erg leuk was maar ook erg prijzig, qua Costaricaanse standaarden. Nu wil ik dus weer terug van eind april tot begin Juni (heb er nu nog wat tijd voor), en wil ik iets korter en goedkoper naar school. Dus leek me Monatna Linda wel wat. Alleen nu krijg ik geen antwoord via de mail van hun, dus hier maar vast wat vragen aan de mensen die er al geweest zijn, voordat iker achteraan ga bellen:

• Hoe gaat het met de betaling?
    -Hebben ze startdagen of kan ik gewoon op willekeurige datum beginnen?
    -Als ik in een gastgezin wil moet ik van te voren boeken neem ik aan?

Overige info is ook van harte welkom. Daarnaast zit ik er ook aan te denken om nog 2 weken naar la tortuga feliz te gaan, ook hierover zijn tips en ervaringen van harte welkom. En daarnaast nog ff met m’n chica vakantie vieren.

Ik heb er zin in

http://www.prikpagina.nl/images/smile/icon7.gif

Pura Vida,

Peter

Hey Peter,

Afgelopen najaar heb ik de mogelijkheid gehad om deel te nemen aan het natuurproject La Tortuga Feliz aan de Caribische kust van Costa Rica. Het was een heel bijzondere ervaring en ik raad het iedereen aan die ook de kans krijgt. Het is een combinatie van prachtige natuur, (hard) werken en echt helemaal tot rust komen. Ik heb me daar geen moment verveeld en had moeite om er weg te gaan. Geniet er van die twee weken en als je de kans hebt, zou ik ruimte laten om misschien nog wat langer te blijven. Als je een specifieke vraag hebt, kan je me even een mailtje sturen. Maar de meest recente informatie staat op de site: www.latortugafeliz.com.

Jolijn
[EMAIL=“jolijnmolenaar@hotmail.com”]jolijnmolenaar@hotmail.com

Ben net even op de site gaan kijken. Goed initiatief en mooie site!

Lise