Hey, ik ben een jongen van 18 jaar en ik ben van plan aankomende juli naar La tortuga feliz te gaan, in Costa Rica.
Dit is de eerste keer dat ik zo’ n lange reis maak (in mn eentje). Ik heb er heel veel zin in maar vind het ook best spannend. Ik ben ook best onhandig in reizen (ik mis altijd de bus of ik kom ergens te laat aan) :slywink: en zou het fijn vinden met iemand mee te kunnen reizen naar La Tortuga Feliz. De datum dat ik ga staat nog niet vast wel wil ik het liefst in de eerste weken van juli gaan. Als iemand anders ook van plan is rond die tijd te gaan, zou ik graag mee willen reizen. Misschien hebben mensen ook tips voor mij.
dan hoor jij thuis in Costa Rica, want hier komt iedereen over het algemeen ook altijd later dan op het afgeproken tijdstip. Wel vervelend dat je dan wel de bus mist, want die rijdt meestal wel op tijd…
Het is misschien een beetj vroeg om nu al reisgezellen te gaan zoeken. Een aantal maanden voor je vertrek is het wellicht makkelijker te plannen, een alternatief is de backpackers methode; zien waar het schip strand, en met wie je de boot in gaat.