Hey Cynthia
wat toevallig, ik ga ook in juni! Van 18 tot 29juni. Jij?
Ephesia Beach is echt een goed hotel hoor, toch voor Turkse standaarden en qua prijsverhouding. Je hebt verschillende zwembaden, maar ik vond het er te warm om te liggen, door de vloertegels stijgt de warmte op, maar aan het privéstrand is het lekker liggen, briesje, … en ook een pak rustiger, want gezinnen met kindjes liggen vooral bij de zwembaden.
Kamers zijn mooi, verzorgd, en worden goed schoongemaakt. Elke dag had ik verse badhanddoeken en verse lakens… En op het bed altijd zo’n figuurtjes gemaakt uit lakens… (zwaantjes, vogels, …) Dit is niet in alle Turkse hotels zo. (als het geen 5sterren is bedoel ik)
Ik vond het eten lekker, gevarieerd buffet, gezonde keuzes, maar natuurlijk hangt het af van wat jij lekker vindt en wat je vorige ervaringen zijn van turkse hotels. Er zaten 2 jaar geleden wel veel zwerfkatjes aan het restaurant, sommige mensen vinden dat vies en stoort hen, maar veel kun je daar niet aan doen, ze springen niet op tafel en als je ze geen eten heeft, komen ze niet terug. Maar ja, ik vond het te zielig en gaf ze wel soms iets… (wat de obers niet graag hebben hahaha)
De ligging vond ik ook goed, je bent met de dolmus na 10min al in het centrum. Dus dat valt heel goed mee. De halte is meteen aan de overkant van de ingang, dus hoeft geen km’s te stappen.
Nu dit is alles is van mijn ervaring 2 jaar geleden, veel kan veranderd zijn en veel hetzelfde. Ik was zeker tevreden, ik stel geen hoge eisen… ik ga om te genieten, ontspannen en cultuur… dus als ik geen viezigheid zie of ruik, niet ziek wordt van het eten, ben ik al zeer tevreden hahahaa!
Als je nog vragen hebt over het hotel, moet je het zeker maar vragen.
groetjes