Goedkoop hotel gezocht in kusadasi!!!

Dames met een askim in Kusadasi, wie weet er een goedkoop hotel voor michelleee16???
Zij zoekt een site of tips voor een goedkoop hotel, weet zelf de weg niet zo goed, maar er zijn vast en zeker genoeg dames die haar daarbij kunnen helpen!!!

Alvast bedankt namens michelleee16 en mutlu:dag:

www.hotelopia.nl wanneer wil ze precies gaan Mutlu?

Het is geen hotel, maar appartement Pamay is niet zo duur.

Klopt idd Cyn,heb in september voor 6 nachten 84 euro betaald met 2 personen.

Ik zou in september 44euro betalen voor 4 nachten… Uiteindelijk 10x zoveel betaald voor een andere accommodatie maar goed :wink: haha :smiley:

dat weet ik nog niet precies, maar heb haar gevraagd of ze iets meer kon vertellen, maar dat zal morgen wel gebeuren iig alvast bedankt dames voor jullie inbreng!! had niet anders verwacht aangezien het jullie plekkie is :wink:

Mutlu, ze kan ook kijken op alpharooms.com (niet alleen voor Kusadasi trouwens). Al meerdere keren via hen geboekt, altijd goed geregeld. Ook voor goedkope transfer. Alleen wel 'n creditcard nodig

pica jij ook bedankt!!
Ik neem aan dat michelleee16 dit allemaal gaat lezen, dus ook namens haar alvast dank je wel :wink:

haha mutlu bedankt voor het plaatsen van dit bericht ik wist niet precies waar ik het neer moest zetten.
Ik ga van 27 december tot 7 januari dat is dus 11 nachten naar Kusadasi toe myn vriend gaat daar wel een hotel of appartement huren maar hij is op dit moment elke dag aan het werk en heeft geen tijd om te zoeken dus ik dacht als ik alvast eens op onderzoek uitga kan hij rechtstreeks ernaar toe of bellen om het verder af te handelen. En ik dacht hier zijn wel veel dames die misschien goede tips kunnen geven.
Allemaal alvast bedankt voor de tips ik zal eens eventjes gaan rond kijken op deze sites. Gelukkig ga ik in December en dat is wel stukke goedkoper lijkt mij…
Groetjes. Michelleee16

michelle ik ben bang dat je je een beetje vergist in de prijzen, want het hotel of appartement mag dan misschien goedkoper zijn, je ticket daarin tegen zal duurder zijn ivm oud & nieuw, maar je hebt nog even tijd om te zoeken.
Graag gedaan, zo kan je tenminste gelijk aan de slag!

ooh mutlu dat was ik vergeten te vertellen maar ticket heb ik eigenlijk al gekocht! we moeten alleen nog een appartement of hotel. Ik heb al wel een goedkope gevonden denk ik het Tur hotel in Kusadasi alleen meer tips zijn natuurlijk welkom. ik had gekeken naar Pamay hotel en die is inderdaad ook wel goedkoop! dus heb al twee opties. het hoeft eigenlijk niet per see in kusadasi maar wel een beetje in de omgeving. Aan het strand is ook niet nodig want in December is het daar volgens mij niet echt strandweer! haha. Inderdaad met oud en nieuw was het wel duurder om te boeken maarja heb een goedkope ticket bij sunexpres geboekt!

oooh nou dat is geweldig nieuws dat je je ticket al binnen hebt!!!
En nee strand lijkt me niet echt nodig eerder een kamer met verwarming :wink:

hahaha daar heb je gelijk in MUTLU maar myn askim zegt dat het daar in December kei warm is hahaha maar volgens mij vergist hij zich erin! want ik keek naar de gemiddelde dag temperatuur daar en dat is echt niet warm! maarja we zien wel!
Mijn vriend gaat over 8 dagen wanneer hij klaar is in het hotel eventjes opzoek naar appartement/hotel dus hopen dat hij hem gauw vind maar tips zijn altijd nog welkom!