Kun je iets van het landschap zien vanuit taxibrousse

Als je zo uren in een taxibrousse zit…:vak01: zie je dan iets van het landschap? Zit je met je rug naar het venster? Of kun je door het raam kijken? Is het mogelijk te fotograferen door het raam of zit je zo opeen dat het niet kan. Stopt men regelmatig onderweg?

Hoi! Je ziet zeker veel van het landschap. Meestal zit je met z’n 4 (als je geluk hebt 3) op een bankje. Als je aan het raam zit kun je soms ook mooie foto’s nemen. Heel vaak stoppen doen ze niet, alleen op de langere trips. Het is een erg leuke ervaring!

taxibrousse
dit is niet bepaald de lekkerste manier van rijzen ze zijn verwaarlkoost over vol aan mensen en de afstanden zijn best groot mestal…
Zeer on confortabel.

Mark

Ik ben intussen zelf geweest in mei 2009 en heel veel de taxibrousse genomen. Het valt mee en is goedkoop. Soms lang wachten eer hij vertrekt (vooral voor lange ritten). Je kunt uw plaats de dag vooraf of vroeger reeds reserveren. Zo heb ik steeds gezorgd om vooraan (bank chauffeur) aan het venster te zitten. Dat is de beste plaats om van het landschap te genieten en te fotograferen. Soms was ik te laat en bood ik wat meer om die plaats af te kopen.

Idd soms moet je zeer lang wachten, hebben wij ook ervaren 5jongens. Hadden niet gereserveerd (tocht van 8u dacht van antsirabe naar fiana…)enja er waren maar 2plekken meer vrij om 9u. Dus 5u moeten wachten wel leuke tijd gehad op het terrein, wat steenwerpen naar flesje en bliksem met stortregen gehad. De tocht zelf is mooi, idd wat overbevolkt maarja. Als je voldoende geld wil geven vertrekken ze ook, als je ruim op tijd reserveert kun je naast chauffeur zitten wat wij de volgende keer gedaan hebben ;)(zonder extra betalen). Alles draait om de ariary daar :d.