hallo,
Esther en Thomas hebben nog geen internet dus je moet ze bellen om af te spreken (welke periode past om te gaan enzo), tel.nummer zie eerder in dit forum
oooww, oke. dank je wel! zal ze bellen.
Hoi Hoi weet iemand ook een mail adres of moet je hun bellen?
Ben zeer geintresseerd namelijk en zou meer info willen krijgen.
Groetjes mel
Hoi Kiete,door onverwachte omstandigheden kwam ik in de gelegenheid om een reis naar Z-Amerika te boeken,daar heb ik altijd graag nog een keer naar terug gewild.Chili-Peru en Bolivia in 30dagen.De gegevens die ik van je kreeg over de boerderij in Toscane gaan niet verloren hoor,het wordt alleen wat later in de zomer,vriendelijke groet Luigi
Zijn er veel nederlanders op die boederij???
Hallo Deees,ze hebben daar geen internet maar je kan wel bellen dan kom je meer te weten telf.0039-0575369302.:zon02:
Hallo,
Geldt deze advertentie nog steeds?
Groeten,
Hallo,ze kunnen het hele jaar mensen gebruiken,succes.
Hoi! Dit lijkt me wel wat;)
Hebben jullie ook een website?
Hallo, ik zou graag als vrijwilliger helpen op jullie kruidenboerderij. Mijn naam is Ingrid Meerschaert, 58 j, ik woon in Antwerpen en ben handig en fit, heb veel interesse in wilde kruiden.
Is het mogelijk info te sturen met de reisroute?
Ik ben vrij van einde mei tot 14 juni. Mocht jullie dit schikken dan kan ik een vlucht boeken.
mvg I Meerschaert
Dag allen!
Ik ben net twee weken bij Thomas & Esther op de kruidenboerderij geweest en het was een erg leuke ervaring! Echt even ‘back to basic.’ Thomas heb ik niet echt leren kennen, want die was grotendeels op zakenreis, maar Esther is een hele vriendelijke en zachtaardige vrouw. Zeker de moeite waard om een keer mee te maken! Als iemand vragen heeft over het werk of iets dergelijks, maar mij maar! Ik beantwoord graag je vragen, naar mijn eigen ervaringen. Als je contact wilt opnemen met Thomas en Esther dan kan dat vooralsnog alleen telefonisch. Ze hebben daar namelijk voorlopig nog geen internet!
Het telefoonnummer staat verder terug bij dit onderwerp, maar ik kan het je ook geven.
Groetjes,
Karijn
Hallo,
Zijn er nog mensen die van plan zijn dit jaar daar naar toe te gaan?
Groetjes Floor.
Heej ben jij al geweest of ben je niet meer van plan te gaan? Ik ga informeren voor september…
Groetjes Mariëlle
Hoi Marielle,
Ik heb ook in spetember vakantie. Het leek mij erg leuk.
Alleen ik heb een verhaal gelezen hier ergens op het forum dat het toch wel heel zwaar is en hele lange dagen. Ik zit dus nu te twijfelen. Wil wel een beetje vakantie houden ![]()
Ik ben ook bezig aan het informeren naar andere projecten voor in september.
Wat zijn verder je plannen? En wanneer heb je precies vakantie?
Groetjes Floor.
Ik werk met een 0-uren contract en sta tot nu toe nog maar ingepland tot 20 september. (Ik zou eventueel ook 15 september al kunnen). Nu kan ik dat dus vrij inplannen.
Zelf vind ik het niet erg om te moeten werken, aangezien het waarschijnlijk toch leerzaam is en ik toch al een luie vakantie heb gehad in spanje;)
Maar het moet inderdaad niet TE zijn. Paardrijden lijkt me ook wel leuk.
Voor september heb ik niet heel veel kunnen vinden. Zelf zou ik het ook leuk vinden om iets te doen waar ze je écht nodig hebben. Hulp bij een bouwproject bijvoorbeeld of in de gehandicaptenzorg. Zit jij op school of werk je ook? En hoelang heb je vakantie?
Weet jij toevallig wat voor werk ze in september/ oktober vooral hebben…?
Groetjes
hey, het lijkt mij wel wat om daar een tijdje te vertoeven! Heb een soortgelijke ervaring meegemaakt op een biologisch boerderijtje in portugal, ook veel tuinieren en helpen met de quinta. alleen was daar nauwelijks stroom (zonnepanelen) en ik moest in een tuinhuisje slapen… Kan je mij wat vertellen over de omstandigheden en de mogelijkheden als je vrije tijd hebt? Ik zou graag met de auto willen komen en voor wat langere tijd…
Groetjes Sara(25)
dag Thomas en Esther,
voor welke periode zoeken jullie mensen? Mijn bedoeling is om er een periode van drie maanden tussen uit te gaan.
Ik werk momenteel in het basisonderwijs en het kunstonderwijs. Ik ben 51 jaar en in goede conditie.
Is het mogelijk om vanaf januari een periode te komen?
hartelijke groet,
Lies Lantinga
Hoi Lies,
Ze hebben geen internet daar dus je moet even bellen! het telefoon nummer staat bij het eerste bericht…
gr sara
Hallo Thomas en Esther,
Ik stuur een mailtje naar jullie in naam van mezelf :dag: en mijn vriendin Nathalie.
Wij vroegen ons af of jullie nog 2 helpende handen nodig hebben voor in de maand oktober.
Indien ja doen wij in de eerste plaats een vreugde dans :cheer:daarna zullen wij na afspraken met jullie niet het >>> maar de wagen nemen en met heel veel plezier richting Toscane rijden om te genieten van de rust, het mooie landschap en het zoveel meer :vak02:.
Praktische vragen:
- Hoelang kan er verbleven worden? (Kost/Inwoon VS helpende handen)
- Zijn dieren toegelaten (ik heb 2 kleine hondjes die ik onmogelijk wil
achterlaten in België => Foto’s opsturen van hen is altijd mogelijk).
Ze zijn kind/volwassen/dier - vriendelijk.
Wij zelf zijn respectievelijk afkomstig uit Wetteren en Berlare/België.
We zijn 24 en 27 jaar oud.
Groetjes!