Hallo allemaal,
het is alweer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ik zie nu dat er al veel interesse is (geweest) voor de kruidenfarm van Thomas en Esther, echt super!
Ik ben zoals in mijn eerste bericht staat (“zin in een geweldige ervaring”) vorig jaar zomer geweest en heb een geweldige tijd gehad! Ik heb nu ook nog regelmatig contact met Thomas en Esther en ze zijn zoals altijd ook nu op zoek naar vrijwilligers. Dus als je dit wat lijkt, twijfel niet! Maar nogmaals voor iedereen, je moet ze toch echt bellen of schrijven, ze hebben **geen **internet verbinding.
Als je foto’s wilt zien, ik heb er die zomer, wel (samen met vriendin) 600 gemaakt!
Dus mail me maar even als je wat wilt zien, want ik heb geen idee hoe ik hier foto’s moet gaan plaatsen. Ik ga binnekort wel even wat op mijn WW reispagina zetten.
Er was ergens de vraag hoe ik bij de kruidenfarm ben gekomen. Een vriendin van mij vond hier dus ook twee jaar geleden een bericht over, vandaar.
De kruidenfarm zit trouwens in Palazzo del Pero, in de buurt van Arezzo. Een stad met een heel mooi oud gedeelte. Van daaruit kun je makkelijk en goedkoop overal met de trein komen. Je bent al met een half uur in Florence! De kruidenfarm ligt zelf erg afgelegen, maar er is een bushalte op 5 km afstand. Is dus goed te doen.
Voor info’ en foto’s kun je me beter mailen. Ik vergeet namelijk nog wel eens hier regelmatig te kijken.:o
Groetjes Meike