Krabi/Ao Nang - Koh Phi Phi - Phuket

In totaal hebben we zo’n 10 dagen om Zuid Thailand te verkennen.
We beginnen met 5 dagen Bangkok en vliegen terug naar Nederland vanuit Phuket.

We twijfelen over de binnenlandse vlucht.

• Vliegen op Phuket en een paar dagen Koh Phi Phi meepakken. Terugvliegen vanuit Phuket.
  • Vliegen op Krabi, paar dagen Ao Nang, paar dagen Koh Phi Phi en een paar dagen Patong, terugvliegen vanuit Phuket.

Hoe zit het excursies vanuit zowel Patong, Koh Phi Phi en Ao Nang?
Zijn dat over het algemeen dezelfde boottrips en excursies?

Lees dat je nog 5 dagen over hebt voor Phuket/ Krabi? Dan zou ik zeker niet voor de laatste optie gaan, want dan ben je om de dag aan het reizen en moet je geluk hebben met de ferrytijden ect. Denk niet dat je dan lekker kan relaxen. Voor die laatste dagen zou ik persoonlijk lekker in de buurt van Phuket blijven, Phi Phi is zeker leuk voor een paar dagen. Genoeg te beleven daar…

groeten Peter

Zo te lezen hebben ze 10 dagen voor Phuket, Krabi en Phi Phi. Je zou ze dus alle 3 kunnen bezoeken. Idd vliegen naar Krabi voor paar nachten Ao Nang, vervolgens boot van Ao Nang naar Phi Phi nemen, en dan afsluiten op Phuket. Ik zou alleen niet voor Patong kiezen, maar eerder voor Kata, maar dat is mijn mening.

Ik zou vliegen op Phuket en van daaruit naar koh lante dan phi phi en vanuit daar weer terug naar Phuket.
Ao Nang zijn wij nu ook een keer geweest was grappig daar (we hebben ons wel vermaakt) maar wij vonden koh lante, phiphi en phuket stukken leuker.

Klopt het zijn 10 dagen in Zuid Thailand

Is het vanuit Ao Nang ook eenvoudig met de boot naar Phi Phi te gaan?
Ik zie op internet wel ferry’s staan maar die gaan vaak maar 1x per dag en ik lees berichten dat deze in juli niet gaan.

Moeten we dit vanuit NL regelen of kunnen we op Ao Nang beach gewoon een boottrip uit zoeken op de dag dat we willen vertrekken?

Misschien heb je hier wat aan… http://www.phuketferryboats.com/

Gewoon in Ao Nang regelen, en de ferries gaan het hele jaar door.