Eind februari gaan wij naar Thailand. We verblijven eerst 2 dagen in Bangkok en willen daarna naar het zuiden afreizen. Nu hadden we bedacht
4 dagen Ao nang
4 dagen Ko lanta
6 dagen Phuket
Nu zit ik met het volgende probleem. In de eerste instantie had ik bedacht om te vliegen van Bangkok naar Krabi, vanaf Krabi met de boot naar ko lanta en daarna naar Phuket en dan vanaf Phuket weer terugvliegen naar Bangkok. Nu blijkt dat het veel goedkoper is om gewoon een retourticket Phuket te nemen, maar is het handig om vanaf Phuket naar Krabi te reizen? Of toch wat meer betalen voor 2 enkeltjes Bangkok -Krabi en Phuket-Bangkok.
De boot van phuket naar krabi kost zo’n 400 baht en doet er 1,5 uur over. Geen idee of die ook nog stopt bij koh phiphi, denk het wel. Je moet van het vliegveld op Phuket naar de pier, duurt ruim een half uur. Dus voor ca 1000 baht goekoper ben je wel 2 uur langer onderweg.
Weet niet hoeveel meer het je kost maar de reis van Phuket airport naar bv ao nang is idd wel een behoorlijk stukje om te maken. Je zou dit wel kunnen doen met een bus vanuit Phuket town. Deze rijd tot krabi in 3,5 uur en kost je 150 Baht. Verder is het dus wel goed te doen alleen kost het een paar uurtjes om er te komen en weet niet of dit opweegt tegen je kosten van twee enkeltjes.
bedankt voor de reacties. Heb toch maar een retourtje Phuket geboekt.
2 enkeltjes kwam op 13000 baht en ben nu klaar voor 7000 baht. De reis van phuket naar krabi wordt dan nog een extra beleving
Ja klopt Airasia was goedkoper maar op de één of andere manier lukte het niet met mijn creditcard:mad: Na 3x opnieuw alles invullen en foutmelding en contact met Visa helpdesk (die wisten ook niet waar het aan lag) heb ik het maar opgegeven en geboekt bij Bangkok airways. Had trouwens nog geprobeerd via 333 travel een ticket van airasia te regelen Bangkok - Krabi weet je wat ze vroegen 160 euro p.p voor een enkeltje lol2