Koud!?

Wij zitten dus met een groot probleem :stuck_out_tongue: . Wij gaan naar La masia (= die camping) mogen geen koelbox mee nemen met de bus (of iemand moet z’n tasje opofferen :rolleyes: )
Hoe gaan we dan daar ons bier koud houden :unsure: . Alle oplossingen zijn welkom :smiley: :stuck_out_tongue:

koop een emmer…doe er water in…doe t bier erin…en zorg dat je je bier op hebt voordat het water id emmer warm is. B) …

Heeijj dat is wel een goed idee jah… volgens mij ook het enige idee, of je laat 1 tas thuis jah… dat ken ook… of je neemt een koelbox mee en daar doe je fijn je kleren in bewaren als je onderweg bent…

:smiley: haha in ieder geval wel orgineel bedacht je kleren in de koelbox.
Maar die emmer met water is natuurlijk ook zo warm. Dus dan moet je steeds nieuw water halen. :unsure:
Maar hoe gaan jullie dat dan oplossen???

Of gewoon hard zuipen en elke keer als je stopt nieuw bier halen. Op die manier heb je de hele reis koud bier. In de bus kan je trouwens ook gewoon bier kopen voor ongeveer een euro per blikje.

Dat is ook een idee, maar verder zijn er eigelijk geen ideen denk ik… ik zal toch voor de koelbox met kleren gaan… :wink:

hmmm… :unsure:

We krijgen het vast nog wel te horen… :stuck_out_tongue:

koelbox mag toch mee!!!
BETER!!!
gewoon kleertjes in koffer en bier in koelbox dus…

Hehehe, goed zow… :wink: Nou dan word het vast feest op de camping bij jullie, wij zitten dan wel in een app. maar komen toch ff stiekum spieken of het was is daar… :rolleyes:

Beste Culemborgers.

Jullie willen dus de koelbox meenemen? Maar hoe houden jullie die dan in Blanes koel? Of hebben jullie op de camping een koelkast met vriezer voor de elementen?

En ach, anders kunnen die anderen ( Blanos) misschien jullie wel helpen die naar een appartement gaan. :stuck_out_tongue: :smiley:

Tjo hè. :lol: Roanna.

Hehehe, wij hebben natuurlijk wel een koelkast… kom maar voor een “bakkie” dan kan je daar wel alles kwijt… :wink: Plek zat… :stuck_out_tongue:

Ik zei nog dat we in een appartement moesten gaan zitten… Maarja niemand luisterde naar me :wink:

**Hehehe, wij hebben natuurlijk wel een koelkast… kom maar voor een “bakkie” dan kan je daar wel alles kwijt… Plek zat… **

:smiley: Hee dat is wel een heel goed idee :lol: Alleen jammer dat wij in Juli gaan en jullie volgens mij later. (Gewoon even iets eerder gaan is veel gezelliger in Juli)
Misschien zijn er nog andere die in Juli gaan en hun koelkast met ons willen delen :stuck_out_tongue: :wink:

Nou ik zou graag eerder willen hoor, geloof me… :wink: Maar helaas kon dat niet… naja er zijn vast meer mensen met een app. misschien willen ze dat wel ff delen… succes met zoeken… :smiley:

haha bedankt voor jullie aanbod in ieder geval.
En anders drinken we toch lekker lauw bier

hoe hou je je bier koud overdag in een emmer met water en in de schaduw of wat ik ook gehoort heb een gat grafen bier flesjes er in en dan weer dicht doen hoe dieper het gat hoe kouder het bier of je koopt koudwater elementen en doet die op de flesjes en dan vraag je aan de winkeleigenaar of je ze 's avonds als de winkel gaat sluiten in het vries vak mag leggen :smiley: :smiley:

** of wat ik ook gehoort heb een gat grafen bier flesjes er in en dan weer dicht doen hoe dieper het gat hoe kouder het bier **

je ken wel blijven graven dan denk :frowning:
kus

Of je huurt voor een klein bedrag een koelkast… dat doen wij elk jaar en daar kan je alles in kwijt… :wink:

Dus ook je appels, peren en andere soorten fruit.

grtz
rene

oow dan komen we fruit eten bij jullie B)
gezellie kus

nou…waar ik mn appels en peren kwijt kan zal me een zorg zijn!
Als ons bier maar koud is!!!

jappie gaat voor de peren :slight_smile: