hallO

Hee mense!! =)
Wie gaan der in de periode 7-16 juli in blanes…??
En wie is der wel eens met de bus naar spanje geweest?
Is dat een beetje te doen, of ben je egt helemaal dood als je aankomt??

Heey Marin0s, kameraad en ik gaan in de periode van 4 t/m 21 aug! maar het is wel te doen met de bus naar Blanes. Je komt ongeveer half dood aan…

Haha okee… na dat skeelt :wink:
Ik las trouwens net ook iets over een koelkast hure, kan dat op la masia ook??

Ja volgens mij moet dat bij de receptie! met welke reisorganisatie ga je dan?

Okee :slight_smile: We gaan met beachmasters…
En weet j misschien ook hoe warm/koud et 's nachts is in begin juli??

haha ik ga pas vanaf 17 juli, en bus is kut maarja ga lekker slapen op t strand daarna

Heej, wij gaan van 8 juli t/m 22 juli… zo veel zin in!!! ik hoop dat het daar wel lekker weer is, want het Nederlandse weer is niks!!

iig warm zat om snachts in zee te zwemmen na een schuimparty in de arena
graatje of 18 snachts ofzo

Ik wou net zeggen. Wij gaan mteen bruinbakken :smiley:
& btw, heb nieuwe shirtjes netgehaald :stuck_out_tongue:
Zaterdag wil ik nog ff nieuwe schoenen halen.
Heb net 3 nieuwe shirtjes gehaald, masacra van 20€ :expressionless:
Ja ik ben gek, & nieuwe oogpotlood :stuck_out_tongue:

Je komt er een beetje kapot aan…voor de rest wel oke hehe

okee das mooi :slight_smile: dan ken k me warme slaapzak dus wel thuislate… dat skeelt weer in me koffer … want 20 kilo is niet egt veel… :wink:

hahaha zaterdag ga k nieuwe shirtjes kopen & nog n broek of rokje ennn… cadeautje voor vriendin & vielleicht nog wat voor vaderdag… iig KLEREN!

da denk je maar, je kan veel meenemen voor 20 kilo :wink:

uhu zelfs ik redde het :smiley: het was 19 kilo totaal haha :smiley: maar ik heb 22 paar schoenen… kijk ze hoeven niet allemaal mee maareee :wink:

hahahaha en je neemt 600 euro mee alleen om make-up te kopen dus chantalletje, je make-up scheelt ook weer kilo’s :wink:

Heyyy! Wij gaan met een groepje van 4 van 8 t/m 22 juli naar blanes! :slight_smile: Appartement Elvira… iemand wel eens eerder geweest?

de temperatuur 's nachts is prima te doen en als je het koud krijgt moet je maar weer op pad om iemand te vinden die je warm kan houden :wink:
over de busreis; ik ga dit jaar met het vliegtuig omdat ik er ga werken en niet met een jongerenorganisatie ga ofzo, maar ben 2x met de bus geweest en ik heb daar goeie herinneringen aan over gehouden, was erg gezellig maar ligt ook aan de mensen die voor en achter je zitten natuurlijk… de terugreis merk je niks van want dan ben je zo dood dat je de hele reis slaapt :smiley:

hahaha ik ga daar echt geen make-up kopen hoor neem zelf wel een mascaratje mee :wink:

Haha :wink: nu nog hope dat et ook gaat lukke…en anders kruip ik wel lekker dicht tege me vriendin aan… :stuck_out_tongue:

ohh fout hoor om die mee te nemen :wink: