Koud!?

Waar heb je fruit voor nodig op vakantie… vitamine genoeg door de zon… :lol: (zat het ook maar in bier he… :stuck_out_tongue: )

idd…tenzij ze natuurlijk spannende spelletjes ermee van plan zijn ,met fruit :wink:

Wie weet… stel het voor zou ik zeggen… spannend… :wink:

haha idd keertje wat anders in ieder geval!!!

moet er ook iemand slagroom meenemen kan je leuke spelletjes meedoen op het strand of de tent.
trouwens wisten jullie dat een glas bier gelijk staat aan twee boterhammen dus bier is gezond :smiley: lekker zuipen en als je thuis komt en ze vragen wat je gegeten hebt kan je met een nuchtere kop zeggen BROOD :smiley: :stuck_out_tongue:

slagroom kan je idd ook wel wat leuks mee doen… :stuck_out_tongue:
maar ik heb smorgens denk k toch liever croissantjes ofzo dan bier!!!

tsja het is maar hoe je het bekijkt als je door feest tot 5 uur 's morgens drink je dus in prencipe 's morgensbier bier en dat ben ik zeker van plan om door te gaan tot in de vroege uurtjes moet alleen wel opletten dat ik niet te weinig zon krijg moet wel een beetje bruin terug komen :wink: mazzzlll mensen see you in blanes

dat ben k ook zeker van plan tot heel laat doorgaan.
Ik lig niet in mn bed voordat de zon alweer op is :smiley:
wanneer gaan jullie?
later

Overdag slapen en dan rond uurtje of 3 naar het strand en rond uurtje of 7 der weer vanaf en dan eten douchen ff slapen en weer verder feesten… :smiley: :stuck_out_tongue:

wij gaan 5 juli tot 15 juli :smiley:
hahahah overdag slapen als jij t lekker vind om in een tent van 40-45 C teliggen ga je gang maar ,maar max tien uur moet jeje bed uit anders ga je kapot van de hitte
vorig jaar was ik in playa daro en als je dan om 6 uur thuis kwam moest je negen uur er alweer uit omdat je bed zeik nat was van het zweet. dat waren een zware drie weken, was oook hele maal uitgeput toen ik thuis kwam maar het was wel gruwelijk :smiley: :smiley: B)

nou als je van 6 tot 10 slaapt is genoeg toch?
je bent niet op vakantie om te slapen!!!

http://www.sunsetblanes.com/rudolfstrip1.jpg

[email=Rudolf@sunsetblanes.com]Rudolf@sunsetblanes.com

Sunset WEBSITE

:smiley: Tjah, van wie kan je verwachten dat je je biertje krijgt ingeschonken, je op straat of op t strand aanspreekt of je favourite plaatjes draait? Nou hier dus de de Sunset & Crash crew 2004! :smiley:

[email=Rudolf@sunsetblanes.com]Rudolf@sunsetblanes.com
klik hieronder ff voor DE sunsetwebsite
Sunset WEBSITE :ph34r:

In de bus kan je bier kopen, was vorig jaar iig wel zo…

mooi! dat wordt dus een gezellig reisje :smiley:

Als het maar wel HEINEKEN is

Iedergeval GEEN !!! GROLSCH Dat is niet te zuipen riool water dat is wat het is :wacko:

bier = bier

als ze maar ook zoete rotzooi hebben… :unsure: bailey’s,…amaretto…sangria :slight_smile: tequila :stuck_out_tongue: en dan
alles in een glaasje! :blink:

kus lies

heeeey Culemborgers! :smiley:
Jullie zijn r dus gezellig tegelijk met mij en annelies (enneleis), ok dat wordt dus gezellig! :smiley:

Wij hebben met zn 2tjes nog wel wat bodyguards nodig! :wink:

Zie jullie daar iig!

<span style=‘color:orange’>Doeg!</span>
Nienke

hehe hier zijn jullie bodyguards :wink: :stuck_out_tongue:
wij zijn er van 23 juli tot 4 augustus op la masia!!!
Waar komen jullie eigenlijk vandaan?
xxxxx
thesummerof2004@hotmail.com

:slight_smile: jullie zijn bij deze toegevoegd aan onze msn lijstjes… :stuck_out_tongue:
xxx nienke en annelies
(ps: uit tilburg en almere)

even voor de duidelijkheid…niet uit culemborg :rolleyes: …

jullie begrijpen wel dat wij heeeele sterke mannen nodig hebben om onze tere lijfjes levend te houden…? :huh:

maar…ik heb alle vertrouwen in jullie…

Dikke kus!!! C ya!

lies (en nienke :stuck_out_tongue: )